ПРОДАМ 2-к квартиру з євроремонтом в Іванівці. вул Українська,27 кв 2,

097-745-76-46; 097-137-44-46 (viber)

ПОТРІБЕН на постійну робоче місце БУДІВЕЛЬНИК

050-315-63-28, 097-042-93-88

ТРЕБУЕТСЯ в интерактивный клуб, на постоянную работу, кассир с опытом работы. График сутки через двое.З/П 200 грн/сут + %+ чаевые.

066-514-29-57,

Продам будинок 58 кв.м.смт Іванівка вулиця І.Франка, 35. Город 30 соток

096 252 67 92, 099 384 32 59

Продам паливний бак на комбайн Нива 300 л.

0986204170, 0951770831

ЗАТОЧКА и ремонт пильных цепей бензо/ел пил. Продажа оригинальных цепей STIHL.:

(097) 952-30-37, (093) 142-64-36

ПРОДАЄТЬСЯ 2-х к. квартира. смт Іванівка вул. Українська,23. кв 3

(097) 429 05 66

«Мрія» Андрія Гордєєва розтанула під сонцем

8 лютого 2017 року голова Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Гордєєв провів в смт Іванівка робочу нараду в ході якої звітував про стан автодоріг області.

В одній із промов Андрій Гордєєв розповів про частковий ремонт автодороги Мелітополь-Одеса (М-14).

Голова Херсонської ОДА похвалився якісним ремонтом самих важких ділянок цієї дороги в Херсонській області та зазначив, що його мрія це щоб всі дороги в області були такі ж як відремонтовані ділянки на мелітопольській трасі.

Згадати стан цієї дороги та подивитися як вона виглядала відразу після ремонту можна тут

Згадати промову губернатора, а також переглянути її відеозапис можна у цій публікації.

І ось, не пройшло і року з моменту того «губернаторського ремонту», як «мрія» Андрія Гордєєва буквально розтанула під сонцем.

Ділянки новенького асфальту презентовані головою ХОДА розташовані на межі Каховського та Нижньосірогозьких районів, не простоявши і року від ремонту попливли як тісто із поганої муки. Через шар нового асфальту почав перезніматися профіль старих ям. По протяжності дорожнього полотна з’явилися рівчаки. Асфальт дорожнього покриття рветься на шматки. (на фото)

Одним словом, зовсім новенька , не послуживши і одного сезону прийшла в повну непридатність.

Наша редакція задається питанням  — що це ? Дешевий ремонт для відмивання бюджетних коштів? Халатність дорожніх служб які не забезпечили належних умов експлуатації дороги? Чи може щось інше.

Факт має місце. Дорогого ремонту дороги вже немає. І тепер необхідно збирати кошти на новий ремонт. Але ж чи варто? Якщо нового ремонту не вистачає і на один сезон то чи варто такий ремонт застосовувати взагалі? Але ж і їздити якось треба.

Здається що руйнація зазначених в публікації частин дороги є яскравою ілюстрацією того в якій серйозній кризі знаходиться дорожня галузь в Херсонській області.

 

Схожі матеріали

 

Коментарі: 20

Додати коментар »

 
 
BiZmark
25 июня, 2017 о 20:41 IP автора: 130.180.218.117
 

Ворують братки…

 
Аноним
25 июня, 2017 о 22:08 IP автора: 37.55.26.163
 

не без цього

 
Степан Бандера
25 июня, 2017 о 22:16 IP автора: 46.211.122.150
 

Який Гордєєв, такі й дороги

 
Аноним
26 июня, 2017 о 07:36 IP автора: 194.50.254.169
 

Рома Гордеев говорил о куске дороги возле Олешек в лесу.

 
роман
26 июня, 2017 о 07:45 IP автора: 185.26.180.148
 

Подивіться відео. Там Гордєєв чітко говорить про м14 і про те що така у нього мрія..

 
Roman Voronov
26 июня, 2017 о 08:12 IP автора: 95.133.135.142
 

Для зручності навіть сюди вставлю відео

 
Пересичный
26 июня, 2017 о 09:03 IP автора: 178.93.2.194
 

Киздеть — не мешки ворочать.

 
Наталія
26 июня, 2017 о 17:29 IP автора: 46.201.41.66
 

У публікації йшлося, що на ділянці дороги між Каховським та Нижньосірогозьким районами після виконаного у 2016 році якісного ремонту «з’явилися рівчаки» та «зовсім новенька дорога, не прослуживши і одного сезону, прийшла в повну непридатність».
Слід зазначити, що у 2016 році одним з пріоритетних напрямків роботи місцевої влади було відновлення автодоріг Херсонщини.
Так, у 2016 році за сучасною технологією холодного ресайклінгу на Херсонщині були проведені роботи з капітального ремонту ділянки дороги М14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ» довжиною в 12,6 км (біля с. Козачі Лагері, Олешківського району) та ділянки дороги Т – 22-01 Білозерка – Херсон — 3,1 км. За повідомленнями Служби автомобільних доріг у Херсонській області, вказані ділянки дороги знаходяться без жодних руйнувань та просідань.
Саме про ремонт ділянки дороги М14 йшлося під час наради в Іванівській РДА 8 лютого 2017 року, де голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв зазначив, що його мрія, щоб всі дороги в області були такі ж, як відремонтована за новітньою технологією ділянка.
На ділянці дороги між Каховським та Нижньосірогозьким (335 км дороги М14), про яку йдеться в опублікованому матеріалі, у 2016 році було здійснено ямковий ремонт в межах виконання робіт з експлуатації утримання автодоріг підрозділами ДП «Херсонський облавтодор». При цьому зміцнення основи дороги, як це робиться при поточному середньому ремонті, у т. ч. з використанням технології холодного ресайклінгу, тут не здійснювалось.
Дорога М14 міжнародного значення має досить інтенсивний рух автомобільного транспорту, що ще більше збільшується в літній період, у тому числі й великогабаритного і багатовантажного транспорту, який сприяє інтенсивному руйнуванню цієї дороги.
За дорученням заступника голови ОДА Олександра Адамчика ДП «Херсонський облавтодор» було вжито заходів щодо усунення руйнувань.
Так, 27 червня на зазначену ділянку дороги заплановано виїзд лабораторії ДП «Херсонський облавтодор» з метою визначення обсягів руйнувань та робіт, які необхідно здійснити в межах виконання гарантійних зобов’язань, термін яких становить 1 рік.
Ігор Школенко, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Херсонській області запевнив, що протягом 2-х тижнів руйнування буде усунено.

 
Roman Voronov
26 июня, 2017 о 18:40 IP автора: 37.73.210.67
 

На нараді голова ОДА дійсно говорить про відремонтований шматок автодороги 12,5 км м 14. На записі точно йде мова про м14.
Але згідно даних гугл мапс дорога від Козачих лагерів до Херсона це т 2206 яка поблизу Олешок входить в дорогу Е97 (Херсон- сімферополь).
Траса М14 проходить по іншу сторону Дніпра і єдина ділянка цієї дороги яка капітально ремонтувалася в минулому році це два відрізки десь приблизно також 12 км на кордоні Каховського та Нижньосірогозьких районів про яку написано у публікації.

 
Roman Voronov
26 июня, 2017 о 19:22 IP автора: 37.73.210.67
 

Із публічного звіту Горєєва за 2016 рік
http://khoda.gov.ua/image/catalog/files/%20%D0%97%D0%92%D0%86%D0%A2%20%D0%B7%D0%B0%202016%20%D1%80%D1%96%D0%BA%20%282%29%281%29.pdf

У 2016 році здійснено поточний середній ремонт з відновленням
дорожнього покриття із застосуванням сучасних технологій на ділянках доріг
загальною протяжністю 26,6 км, а саме:
— на автомобільній дорозі М-14 Одеса – Мелітополь — Новоазовськ (на
Таганрог) – 3 ділянки загальною протяжністю 14,8 км;
25
— на автомобільній дорозі Р-57 Цюрупинськ — Гола Пристань –
Скадовськ, протяжністю 6,2 км;
— на автомобільній дорозі Т-22-01 Білозерка – Херсон, протяжністю
3,1 км;
— на автомобільній дорозі Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ,
протяжністю 2,5 км.
На вищевказаних ділянках автомобільних доріг здійснено поточний
ремонт на загальну суму 192,4 млн грн.
На автомобільних дорогах М-14 та Р-47 роботи виконувались із
застосуванням сучасної технології холодного ресайтлингу

 
Roman Voronov
26 июня, 2017 о 19:26 IP автора: 37.73.210.67
 

Три ділянки із холодним ресайклінгом на 14,8 км це ділянка не доїжджаючи знаку «Каховський район» із сторони Нижньосірогозького.
Друга ділянка це десь неподалік села Волинське і третя неподалік села Федорівка.
Всі зазначені три ділянки можна подивитися на фото із публікації

 
Roman Voronov
26 июня, 2017 о 19:41 IP автора: 37.73.210.67
 

А це інформація про дорогу т-2206 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85_%D0%A2_2206

 
Наталія
26 июня, 2017 о 20:45 IP автора: 46.118.213.254
 

Отже, ще раз, пане Роман.
За технологією холодного ресайклінгу, минулого року було відремонтовано 2 діянки дороги.
А саме, ділянка дороги М14, а саме 240км+400м до 256км (в межах Олешківського району) довжиною 12.6 км та та ділянка дороги Т – 22-01 Білозерка – Херсон — 3,1 км.
Тобто, всього в минулому році за новітньою технологією холодного ресайклінгу було відремонтовано 15,7км дороги.
І саме цю дорогу мав на увазі Андрій Гордєєв у своєму коментарі на нараді.
Йдемо далі…
На ділянці дороги, про яку йдеться у публікації, у 2016 році робили ямковий ремонт.
Розібралися?

 
роман
26 июня, 2017 о 20:54 IP автора: 185.26.180.148
 

Добре. Я зрозумів про що ви. Тепер ми будемо знати, що мав на увазі Гордєєв у своєму виступі.

 
Доктор Шпак
26 июня, 2017 о 21:02 IP автора: 91.124.246.116
 

Эх, пропала «зрада», печалька)))

 
Пересичный
26 июня, 2017 о 21:08 IP автора: 178.93.56.164
 

Скажите пожалуйста, так теперь можно напрямую на ОДА виходить через комментарии на сайте Ивановских новын?
Оперативность реакции поражает.
А то я звонил как-то звонил на горячую линию , никто не услышал…

 
Іванівець
26 июня, 2017 о 21:24 IP автора: 95.132.133.155
 

А чому ж за такою технологією не ремонтують дорогу Іванівка- Генічеськ? Скупий платить двічі!

 
гость
27 июня, 2017 о 03:31 IP автора: 103.10.197.12
 

Опять сцуки грузовики — сразу видно кокой то дятел на перегруженной машине в жару выехал- так у нас никогда дорог не будет пока дятлы будут ездить!

 
Костянтин
27 июня, 2017 о 08:54 IP автора: 95.134.124.12
 

гость, совершенно верно. И пока наши бандерлоги из зРАДЫ не изменят законодательство — дела не будет. В Германии боятся ездить с перегрузом — там штафы просто ховайся. У нас очень демократичные, а чтобы доказать перегруз нужно иметь веса, которых очень мало по всей Украине, и полицейским нужно быть готовым к гемороям, а оно им надо? Им потом позвонят сверху, нагнут хорошо, и больше уже никто никого не остановит. Даже качественные дороги такого не выдержат.

 
Прикол
27 июня, 2017 о 13:38 IP автора: 178.94.24.239
 

Уж если говорить о проблеме дорог до конца и всерьез — если сегодня наставить весы через каждый километр, то все это дорогущее действо положительно отразится только на благосостоянии контролеров и, естественно, их начальства.
Найдете принципиальное отличие сколько весовых проехать дальнобою — три, десять или пятнадцать если такса известна, как это есть сейчас, и как было все годы — хоть там стояли гаишники, хоть транспортники, хоть национальная полиция с СБУ вместе.

Зачем далеко ходить, на этом сайте Роман показал материал — как латается дорожное покрытие в Нижних Серогозах возле автостанции — очевидно, что нанесен вред как минимум по халатности, не говоря о более вероятном мздоимстве подрядчика. Сколько по вашему нужно еще принять на работу контролеров, кроме существующих, чтобы заставить всех выполнить свои обязанности в таком свех-пустяковом деле? Кстати, уверен, что только кликни — повалят косяками записываться в проверяющие, даже не спросят про зарплату.

Совдепия живет не только за пАребриком, мы в ней по уши завязли и, как видно, успешно тонем.

ИМХО, полуправда это — вредный самообман.

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)