ПРОДАМ 2-к квартиру у центрі смт Іванівка

067-989-51-15

ОЧИСТКА зернових та технічних культур(соняшник, гірчиця и т.д.) на петкусі. Підготовка насіневого матеріалу. Звертатися за телефоном –

067-159-49-26

ПРОДАМ семена подсолнечника. Гибрид 2017 года

066-151-39-07

Продам будинок. смт Іванівка, вул Миру,24

050-957-07-81

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ Торгівельні приміщення у центрі смт Іванівка. Приміщення на першому та другому поверхах

097-745-76-46 (вайбер),097-137-44-46 (вайбер)

ПРОДАМ житловий будинок у смт Іванівка по вулиці Соборній 198

тел. 097-363-83-53

Відпочинок на Арабатській стрілці. Деталі ТУТ Продам насіння соняшнику "Прометей", 15 грн/кг

050-957-07-81

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

Куплю морський контейнер. Розгляну різні варіанти .

098-335-97-80

ПРОДАМ металическую бочку под ГСМ, 10 куб. Состояние отличное. цена 12 тис грн

067-292-86-04

Закупаем зерновые по высоким ценам по Ивановскому району. Предоставляем услуги по перевозке зерновых с поля машинами ЗИЛ-130 (120 грн/т)

тел: 097-939-97-62,050-515-27-87

ПРОДАМ чоловічий класичний костюм темно-сірого кольору. Розмір 50. На зріст 188 см :

(098) 574-41-74, (оновлено номер)

ПРОДАМ плиты перекрытия "П-шки". 6*1,5 м. 12 шт

067-601-04-94

В смт Іванівка нові тарифи на воду та сміття (оновлено)

Сьогодні відбулося засідання виконавчого комітеті Іванівської селищної ради на якому розглянуто питання встановлення нових тарифів на водопостачання та вивезення відходів в смт Іванівка.

Одноголосним рішенням членів виконкому нові тарифи на водопостачання затверджено.

Тепер вартість 1 куб.м. води для жителів районного центру становитиме 10 грн.

Разом із тарифом збільшується графік подачі води. Тепер у будні дні вода йтиме на дві години більше. На одну годину вранці і на одну годину в обід:

  • з 6 до 9 години.
  • з 12 до 14 години
  • з 17 до 23 години

Вихідні та державні свята вода подаватиметься як завжди з 6 до 23 години.

Нові тарифи набувають чинності з 9 червня 2017 року.

Як зазначив директор Іванівського МУВГ — Валерій Щербань, в Іванівському водному господарстві закуплено та встановлено сучасний програмний комплекс для обліку води та формування рахунків. Таким чином тарифікація споживачам відбуватиметься до 9 червня по старому тарифу, після по новому.

Іншим своїм рішенням члени виконавчого комітету затвердили нові тарифи на сміття.

Ці тарифи також вступають в дію з 9 червня.

Новий тариф на вивіз відходів складає 13,5 грн куб.м.

Цим самим рішенням певним категоріям населення райцентру встановлено пільги.

Так «Діти війни «платитимуть за вивіз відходів 75% їх вартості (10,13 грн.)

Учасники війни 1941-194 років, ветерани військової служби та органів внутрішніх справ. Сім’ї загиблих та померлих учасників війни — 50% (6,75 грн).

Учасники бойових дій 25% (3,38 грн).

Ліквідатори аварії на чорнобильській АЕС — 25% (3,38 грн).

Багатодітні сім’ї — 50% (6,75 грн).

 

Схожі матеріали

 

Коментарі: 36

Додати коментар »

 
 
Татьяна
23 мая, 2017 о 13:59 IP автора: 37.55.186.47
 

Тут 100% помилка. Не платитимуть певний відсоток, а матимуть пільгу на відповідну суму і відповідний відсоток, а саме: діти війни мають пільгу 25%.
Сміття 13,5-25% — отримаємо суму, яку буде платити дитина війни. Так і по водопостачанню, і по всіх інших категоріях пільговиків. Перевірте інформацію.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
23 мая, 2017 о 14:38 IP автора: 95.135.184.110
 

Ні. Пільга встановлена на рівні 25% від вартості 1 куб метра.
Наприклад діти війни сплачують за 1 куб. м. відходів 25% від 13,5 грн, тобто 3,38.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 14:49 IP автора: 37.55.186.47
 

Ні Романе. Проконсультуйтесь в управлінні соціального захисту. 3,38 — це сума пільги, яку компенсує УСЗН, а решту сплачує пільговик.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
23 мая, 2017 о 15:54 IP автора: 95.135.184.110
 

Я не знаю що там кому компенсує УСЗПН, але у мене є аудіозапис де озвучена ця інформація. Я переслухав декілька разів і там чітко сказано те, що я написав в публікації.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 16:40 IP автора: 37.55.186.47
 

Можливо хтось і помилився в своїх розрахунках. Буває… Але ж автор статті ви, Романе, тому і відповідальність за правдивість інформаціїї несете ви. А отримати консультацію в УСЗН не так вже й важко.
Не дивно, що у нас було скільки комунгоспів, якщо навіть пільгу людям вирахувати не можуть, що тоді говорити про всю бухгалтерію….

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Андрій Бутенко
23 мая, 2017 о 18:10 IP автора: 95.132.135.180
 

Норма Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; Учасникам бойових дій (статті 5, 6) надаються такі пільги: пункт 5, статті 12:
75-процентна знижка плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) та скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання. Тобто 25 % вартості комунальної послуги (1 м3).

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 18:53 IP автора: 46.211.99.25
 

Правильно учасник бойових дій отримує 75 % пільги, а 25% сплачує за послуги, а дитина війни навпаки 25 % отримує пільгу, а 75% сплачує за послуги. Учасники війни 50% отримують пільгу, а 50 % сплачують за послуги.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
23 мая, 2017 о 20:21 IP автора: 37.73.199.34
 

Татьяна
А при чому УСЗПН до пільг які встановлює виконком?

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 21:30 IP автора: 37.55.186.47
 

Пільги встановлює не виконком, а держава. Організація- надавач комунальних послуг надає пільговику певну послугу з урахуванням пільги, а УСЗН компенсує надавачу комунальної послуги суму пільги. Є ряд Законів України, якими передбачено надання пільг таким категоріям громадян, як діти війни, учасники війни, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, учасники АТО, інваліди війни за групами, чорнобильці за групами. При можливості для загального розвитку ознайомтесь.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Роман
23 мая, 2017 о 21:57 IP автора: 82.145.222.246
 

Я так зрозумів що держава встановлює пільги і виділяє кошти на їх оплату.
Причому тоді рішення органу місцевого самоврядування до пільг встановлених державою?
Якщо б в цьому рішенні не було пільг то соцзахист їх не платив би? З іншої сторони, якщо б виконком встановив пільгу якійсь категорії населення, що не має на це права по закону. Наприклад спілці рибалок та мисливців. Як тоді УСЗПН буде оплачувати цю пільгу?

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Роман
23 мая, 2017 о 22:05 IP автора: 82.145.222.246
 

Мова на виконкомі йшла про те, що відповідно до рішення людина укладає договір на сміття в якому визначена пільга. Наприклад, ветеран ато, по договору буде платити 6 грн за куб. Різниця у вартості лягає на плечі КП та виконкому.
У ваших словах був би сенс якби вони оформлювали пільгу від держави.
Наприклад, той же АТОшник укладає договір на сміття з вартістю 13.5 грн/куб.
З цим договором йде до УСЗН і воно встановлює пільгу, перераховуючи до КП суму різниці пільги.

Можливо я помиляюсь, щодо цього рішення але на виконкомі обговорення йшло в такому руслі.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 22:25 IP автора: 37.55.186.47
 

Рішення виконкому я не бачила. Мабудь рішенням затверджувались норми і вартість послуг, а пільги зобов’язані надавати всі організації, які надають комунальні послуги (водопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення сміття, а для деяких категорій пільговиків ще й газопостачаня та телефонний зв’язок).
УСЗН буде відшкодовувати тільки ті пільги, які встановлені державою, тому що вони фінансуються за рахунок державного бюджету.
Коли людина звертається до комунальної установи, вона подає документ, який підтверджує її статус пільговика. Комунальна установа надає людині пільгу і подає список до УСЗН. УСЗН в свою чергу компенсує витрати комунальним установам.
Ну, а якщо виконком встанове пільги рибалкам і мисливцям, то виходячи з логічного мислення, кошти будуть надаватись з місцевого бюджету. Але таке наврядчи буде, бо відразу всі стануть рибалками і мисливцями.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 22:56 IP автора: 37.55.186.47
 

Романе учасник АТО, як і учасник бойових дій має пільгу 75% від загальної вартості послуги. От і виходить, що він буде платити тільки 25%, або ж 6 грн. І ніяке комунальне господарство не візьме на себе такі витрати, бо мова йде про сотні тисяч грн. І навіщо брати на себе ці витрати, якщо їх повинна компенсувати держава.
Якщо ви хочете бути впевненим в своїх коментарях, то зверніться до соціального захисту, і вам з перших вуст розкажуть про види пільг, кому вони надаються, і в яких розмірах, механізм їх фінансування. І тоді ви зрозумієте, що або на виконкомі все переплутали, або ви все не так зрозуміли. Без образ…

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
23 мая, 2017 о 23:19 IP автора: 37.55.186.47
 

І доречі у вашій статті про ветеранів АТО немає ні слова, а у коментарі ви пишите.
Можливо рішенням і затверджувались, якість додаткові пільги, які буде відшкодовувати виконком, але в про них не написали. А написано лише про пільги, які надає держава, тільки з помилками в розрахунку.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
24 мая, 2017 о 08:26 IP автора: 95.135.184.110
 

Ветерани АТО входять в категорію учасників бойових дій.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 08:49 IP автора: 37.55.186.47
 

Я вам те саме написала у попередньому коментарі, що учасники АТО, як і учасники бойових дій мають пільгу 75%.
Не цікаво з вами далі вести діалог, бо таке враження, що я розмовляю іншою мовою, а ви не розумієте.
Невже так важко розібратися в цьому витанні і коректно пояснити людям. Бо дітей війни звісно ваша стаття порадує, а от учасників бойових дій невпевнена. Хіба що мова дійсно йшла про додаткові пільгові відсотки цим категоріям і ваші розрахунуи вірні, то виходить, пільговики взагалі не будуть платити за сміття. Наприклад учасники бойових дій — 75 % компенсує держава згідно чинного законодавства, а 25 %, як показує ваш розрахунок і попередній коментар виконавчий комітет і комунгосп.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 08:58 IP автора: 37.55.186.47
 

Романе, а хтож так робить. Помилку виправив, але не визнав, що суми учасників бойових дій були переплутані з сумами дітей війни.
Тепер можна задуматись чи варто читати сайт району, в якому купа помилок???
Було б справедливо, якби ви вибачились перед читачами і зробили замітку, що інформація оновлена. Але це справа виховання. Бувайте.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
24 мая, 2017 о 11:10 IP автора: 95.135.184.110
 

Так змінив по двом пунктам.
— Діти війни та учасники бойових дій.

А ось щойно стало відомо, що там ще є інваліди війни з пільгою в 100%
Покуда уточнював інфу ви мені вже тут насипали.
Я нічого не приховую і вмію визнавати свої помилки, якщо вони є. Але тут вибачте, я написав про те, що почув. Декілька разів перепровірив.
Вже потім, на ваші зауваження почали розбиратися і з’ясувалися деталі по двом пунктам, які і відкооригував.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
24 мая, 2017 о 11:20 IP автора: 95.135.184.110
 

Татьяна
Я ще раз підкреслюю для тих хто в танку. В даній публікації було написано рівно те, що почуто на виконкомі. Правильна ця інформація чи не правильна справа інша. Я НАПИСАВ ПРО ТЕ, ЩО ПОЧУВ НА ВИКОНКОМІ! Не більше. З’ясовувати корректність і правдивість інформації почутої на виконкомі я собі за мету не ставив!

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 12:04 IP автора: 37.54.158.35
 

Дякую, що почули, перевірили і виправили. Забираю свої слова назад, щодо висвітлення неправдивої інформації.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Вася-2
24 мая, 2017 о 16:19 IP автора: 178.93.26.125
 

Роману Воронову, який у танку — по перше Ви спілкувались із жінкою, яка все коректно і без образ Вам давала роз»яснення. На мій погляд Ви своїм — «Я ще раз підкреслюю для тих хто в танку» її образили. Ну і по друге писати про те що десь почув, на разі навіть на виконкомі, на мою думку треба з»ясовувати всетаки коректність і правдивість інформації. Я згоден з Тетяною, що це справа виховання визнавати свої помилки, але читаючи Ваш сайт і Ваші коментарі складається враження що це не до Вас. Вибачте подальша дискусія марна.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 16:39 IP автора: 37.55.186.47
 

Дякую Вася-2 за підтримку. Про тих хто в танку навіть не образилась. Головне, що Роман виправив статтю і в подальшому люди читатимуть правдиву інформацію.
Хотілось би ще виправити вислів «Цим самим рішенням певним категоріям населення райцентру встановлено пільги» на «цим самим рішенням затверджені пільгові тарифи». Вже писала в попередньому коментарі, що пільги встановлює держава, а виконком селищної ради затверджує тарифи. Але сперечатись з Романом не буду, тому що треба буде писати, як мінімум, ще 10 коментарів.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
24 мая, 2017 о 17:04 IP автора: 130.180.209.120
 

Якось ви на все дивитесь одностороннє. Чомусь на сайті стало добрим тоном сипати на мене образи і в той же час ображатися коли отримуєте щось у відповідь.
Я ще жодного разу не нахомив тим людям хто не почав хамив мені.
Стосовно самої інформації. Ви хоч розумієте про що пишете? Складається враження, що вам аби до чого вчепитися, аби тільки мене в чомусь звинуватити.
Я вам опублікував інформацію почуту на ОФІЦІЙНОМУ заході. Що я мав перевіряти?

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 17:21 IP автора: 37.55.186.47
 

Шановний Романе, процитуйте будь ласка хоть один мій коментар, в якому я Вас образила чи нахамила. І якби я не розуміла про що пишу, то мабудь не писала.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Пишу з танку
24 мая, 2017 о 18:05 IP автора: 81.23.24.138
 

Складається враження, що для пана Романа Селищна рада то одне, а влада то щось зовсім інше. А те, що він, працюючи у СР, і є представником тієї ж таки влади (нехай і місцевої), йому на думку не спадає. А пані Тетяні він мав би подякувати, а не вдавати ображеного. Так хто у танку?))

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Читающий сайт пенсионер
24 мая, 2017 о 18:09 IP автора: 5.254.65.118
 

Что б ни говорили , но в целом Роман делает важную справу, а мелкие ошибки есть у каждого. И тут Ви прицепились к нему, а доказать не смогли и мелко шпыняли.
На всяких сайтах есть правила, а здесь почему-то их нет. Вот если сделать и написать, как пишут везде , так что » Обсуждение действий администрации сайта не допускается», оскорбления и нецензурные слова удаляются вместе с ниписавшим, то было бы понятно и правильно, это не желание твердой руки и цензуры, но, говоря по-современному , то и «демократия не вседозволеность».

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Роман
24 мая, 2017 о 18:11 IP автора: 185.26.180.82
 

От тут конкретний, незаслужений наїзд:

Тепер можна задуматись чи варто читати сайт району, в якому купа помилок???
Було б справедливо, якби ви вибачились перед читачами і зробили замітку, що інформація оновлена. Але це справа виховання. Бувайте.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Пишу з танку
24 мая, 2017 о 18:36 IP автора: 81.23.24.136
 

Романе, а скільки Вам років?

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Татьяна
24 мая, 2017 о 19:03 IP автора: 37.55.186.47
 

Відповідаю людині під ніком читаючий сайт пенсіонер. Що значить не змогли довести? І що значить «мелкие ошибки есть у всех».
Прочитайте повністю всі коментарі і зрозумієте, що помилка була доведена. А мілка помилка — це коли кому, крапку чи букву пропустили, а в статті переплутали відсотки і суми пільг, а це вибачте не мілка помилка. Роману недорікала, а коректно попрохала уточнити і виправити статтю, що він і зробив.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
24 мая, 2017 о 19:31 IP автора: 37.55.199.185
 

Хороший сайт — людям он нравится именно своей демократичностью (попытка ввести регистрацию,помнится, успеха не имела), Роман делает «важную справу» и от ошибок ни кто не застрахован. Согласен.
Но люди идут сюда, в том числе, и за достоверной информацией. А если эта информация касается органов местного самоуправления, то Роман, как представитель этих самых органов и как представитель СМИ, несет двойную ответственность за её достоверность. Разве нет?
Татьяна правильно указала ( а главное доказала) на ошибки в статье. За что Роман, будучи воспитанным человеком, должен её поблагодарить.
А теперь еще и извиниться. ИМХО…

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Roman Voronov
24 мая, 2017 о 19:59 IP автора: 37.73.239.227
 

Потрібно визнати, що завдяки коментарям користувача «Тетяна» дійсно знайдено помилки. Їх виправлено. За це велика вдячність.
Ще раз переконуюсь, що коментарі це велика сила. Приношу свої вибачення за те, що в публікації частина інформації не відповідала дійсності.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
пенсионе р
24 мая, 2017 о 20:14 IP автора: 5.254.65.108
 

то Роман, как представитель этих самых органов и как представитель СМИ, несет двойную ответственность за её достоверность. Разве нет?

Ви меня рассмешили. Сами придумали для другого груз ответствености да еще двойной, по какой статье кодекса возлагаете? хорошо, что есть такой Роман, котрий виноват во всем. И что теперь с ним делать и КТо будет делать? Ви самие честние и безошибочние?
Отчего Ви такие злие, люди? Дай вам Бог многие лета.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
24 мая, 2017 о 20:26 IP автора: 37.55.199.185
 

Роман +

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
24 мая, 2017 о 20:42 IP автора: 37.55.199.185
 

«…придумали для другого груз ответствености да еще двойной..»

Ответственность Роман на себя возложил взявшись за нелегкое ( а иногда и не благодарное) дело представителя СМИ.

» …по какой статье кодекса возлагаете?»

А кодекс тут простой — человеческая совесть называется. И, по моему, Роман это уже понял (люди, умеющие под напором фактов изменить свое мнение, всегда вызывают уважение).

» …хорошо,что есть такой Роман…»

Хорошо)))

«…котрий виноват во всем.»

Может где-то и виноват, но не во всем.

» И что теперь с ним делать и КТо будет делать? »

Ничего.

» Ви самие честние и безошибочние?»

Нет.

» Отчего Ви такие злие, люди? »

???

» Дай вам Бог многие лета.»

И Вам не хворать)))

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Вася
22 июня, 2017 о 21:23 IP автора: 95.135.214.168
 

Гээээйййй-гэээээйййй тарификаторы,где вода обещанная???
Разом із тарифом збільшується графік подачі води. Тепер у будні дні вода йтиме на дві години більше. На одну годину вранці і на одну годину в обід:

з 6 до 9 години.
з 12 до 14 години
з 17 до 23 години

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Аноним
22 июня, 2017 о 22:42 IP автора: 178.62.220.63
 

Вася, расслабься, ты в Украине. Здесь одни пи***болы.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)
 
 
 
 

 
 
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com