ПРОДАМ Добротний жиловий будинок в смт Іванівка по вулиці Горького, та а/м "FORD" Т-макс 2007 р.в. у доброму стані.

097-556-54-37

ОЧИСТКА зернових та технічних культур(соняшник, гірчиця и т.д.) на петкусі. Підготовка насіневого матеріалу. Звертатися за телефоном –

067-159-49-26

ПРОДАМ моторолер "Муравей" у доброму стані

097-305-55-46

Продам 2-к Квартиру в центрі смт Іванівка

067-989-51-15 ; 067-637-03-23

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ Торгівельні приміщення у центрі смт Іванівка. Приміщення на першому та другому поверхах

097-745-76-46 (вайбер),097-137-44-46 (вайбер)

ПРОДАМ житловий будинок в смт Іванівка по вулиці Франка, 2

096-431-47-37

ПРОДАМ будинок із госп будівлями. смт Іванівка, вулиця Українська,9

095-674-64-89

097-147-61-74

"ПРОДАМ":просяну солому у тюках. 30 грн/тюк

098-538-10-64

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

ПРОДАМ 3-х кімнатну квартиру в смт Іванівка по вулиці Українській,18. Квартира у доброму стані. Зовнішні стіни утеплено. Є гараж

098-115-86-99

ПРОДАМ металическую бочку под ГСМ, 10 куб. Состояние отличное. цена 12 тис грн

067-292-86-04

Закупаем зерновые по высоким ценам по Ивановскому району. Предоставляем услуги по перевозке зерновых с поля машинами ЗИЛ-130 (120 грн/т)

тел: 097-939-97-62,050-515-27-87

ПРОДАМ пианино в отичном состоянии

(098) 115-86-99,

ПРОДАМ Суперфосфат виробництва Польщі. Фосфор 37, Кальцій 8, сірка 26. 9900 грн/т

067-601-04-94

Що спільного між ковбасою та перевезеннями пасажирів?

На перший погляд — немає нічого спільного, з тією тільки різницею, що доля участі держави у одному та другому випадках діаметрально протилежні. Тобто,  маємо факт подвійних стандартів.

Давайте розберемося — чому?

Напевно,  не варто зайвий раз нагадувати  нашим читачам про якість продуктів харчування, що має місце у більшості випадків. Тут вам і ковбаса без м’яса, і масло без краплини коров’ячого молока, і таке інше.  Доволі часто доводиться чути від пересічних громадян про те, що державні органи «пустили все на самотік і ніхто нічого не контролює, а тим часом виробники продуктів харчування «біснуються» як можуть,  намагаючись, хіба що, повітря  не продавати своїм споживачам замість масла з ковбасою».

Така позиція не позбавлена здорової логіки, що випливає з простого життєвого досвіду.  Відповідно до національного законодавства, зокрема,  закону «Про стандартизацію та метрологію» дотримання національних стандартів є добровільним. І лише в законі «Про захист прав споживачів» є жорстка вимога щодо безпечності продукції. Простіше кажучи,  держава повністю усунулась від питання контролю виробничих процесів та промислових стандартів, залишивши за собою обов’язок гарантувати споживачу лише безпеку продукції.

Іншими словами, підприємці можуть виробляти що завгодно і як завгодно. У держави лише одна вимога — продукт повинен бути безпечним для споживача. А далі відповідальність за вибір лягає на плечі самого споживача. Якщо йому продукт подобається то він «голосує» за нього гривнею.  Завдяки такому економічному механізму на ринку повинен залишитися тільки той продукт і той виробник, які здатні привабити споживача  ціною  та якістю, або будь-яким іншим параметром.

Як правило,  у таких випадках на один вид товарів формується  ряд пропозицій з різними ціною та якістю:  на будь-які вимоги та спроможності покупців.

Згадаємо ту ж саму ковбасу: її  існує безліч сортів, категорій та цінових пропозицій. Кожен обирає собі «до смаку» та «до гаманця».

Здавалося б цікава, цивілізована, економічно виправдана формула, хоч і не без своїх недоліків. І головне — з чіткою державною політикою невтручання та свободою ринку.

А тепер зробимо оверштаг (говорячи по морському)  від ковбаси до пасажирських перевезень.

Якщо у випадку з ковбасою держава взяла на себе доволі скромні обов’язки контролю безпечності продукту (не плутати з якістю), даючи виробнику повну свободу — починаючи з рецептури, якості, та закінчуючи ціноутворенням, то у випадку з перевезеннями пасажирів ситуація діаметрально протилежна.

Тут держава бере  собі приємні обов’язки контролювати абсолютно все.  Звісна річ, що все робиться  під приводом «захисту прав пасажирів», але…  реальність свідчить про інше.

Наприклад, в «Правилах надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» чітко виписані чи не найдрібніші деталі процесу надання послуг перевезення пасажирів.

Тут і вимоги до водія, його одягу, технічного стану транспорту, документального оформлення маршруту. Є і досить цікавий розділ про «нерегулярні» перевезення. Там так чітко виписано, щоб під нерегулярними перевезеннями хтось не почав надавати пасажирам на маршруті якісні послуги і таке інше.

Саме головне, там виписана «система важелів» якими повністю контролюються перевізник.

Іншими словами правила створюють ряд важливих умов надання послуг і направляють перевізника до того чи іншого державного органу, щоб ці умови задовольнити, як то —  контроль органів державної влади та місцевого самоврядування над автобусними маршрутами і, відповідно, організація конкурсів на їх обслуговування та багато іншого.

Таким чином, перевізнику навішують ряд умов і змушують його «торгуватися» із владою у спосіб конкурсів на обслуговування маршрутів. Тобто, йти на певні домовленості та компроміси для того,  щоб виграти конкурс на обслуговування маршруту. І добре коли предмет цих домовленостей — поліпшення якості перевезень чи зменшення вартості проїзду. Але ми знаємо в якій країні живемо і тому домовленості, частіше за все, приймаються з турботою зовсім  не за пасажирів…

Відкриваючи банальні правила проведення конкурсу на перевезення пасажирів майже у будь-якому органі владних повноважень відразу впадає в око така фраза:

Метою проведення конкурсу є створення конкурентного середовища, визначення  на  конкурсних  засадах  автомобільних  перевізників,  здатних забезпечувати  належну  якість  обслуговування  перевезень  пасажирів  на внутрішньообласних  міжміських  та  приміських  автобусних  маршрутах, дотримання вимог законодавства України на автомобільному транспорті.

На невеликих районах нашої країни побачити весь ефект від державного регулювання пасажирських перевезень практично неможливо.

Тут навпаки, йде не конкурс серед перевізників, а антиконкурс, коли останніх доводиться чи не вмовляти працювати на території районів, адже стан доріг, пасажиропотік і платіжездатність населення не сприяють такій справі взагалі.

Проте, відповідно до законодавства — що маленький район, що велике місто, оскільки процедура організації пасажирських перевезень всюди однакова.

Як можна побачити із виділеного, із типових конкурсних умов по звичайному району — держава в особі місцевої РДА бере на себе зобов’язання по створенню конкурентного середовища, організацію конкурсних засад, та контроль за належною якістю обслуговування.

Такі справи призводять до того, що перевізники, які всіма правдами і неправдами виграють конкурси, переймаються на за те, щоб клієнт за них «голосував» гривнею, а за те, щоб був задоволений окремий певний чиновник. А пасажири і так поїдуть — куди ж їм діватися?  Адже обслуговувати маршрут може тепер лише цей перевізник із «благословління» чесної конкурсної комісії.

Тепер знову змінимо галс проведемо паралелі.

При виробництві ковбаси держава нам не гарантує якості, сама не створює конкурентного середовища, не робить нічого,  окрім контролю безпечності в плані санітарного, екологічного та інших наглядів за виробництвом.

При надання послуг пасажирських перевезень держава контролює абсолютно все: від ліцензування перевізників до контролю руху транспорту на маршруті. В результаті — якість перевезень «хромає» на обидві ноги.

В підсумку всього маємо — широкий вибір ковбаси, на будь-який гаманець, купу виробників із своїм маркетингом та баченням задоволення потреб, а ще —  набиті автобуси з пошарпаними сидіннями, які частенько ще й ламаються посеред маршруту.

Цілком очевидно, що в плані організації пасажирських перевезень в Україні створена корупційна схема покликана збагатити певних чиновників.

А як же хочеться рядовому пасажиру, щоб в країні був таки вільний ринок перевезень. Щоб на маршрутах працювали автобуси на будь-який гаманець. Щоб споживач сам обирав якою маршруткою йому їхати — з кондиціонером за 5 грн чи за 2 грн на якомусь ЛАЗіку на метановій тязі і т.д.

Здається сьогодні, що таке  із світу фантастики, але у вільному світі, де корупція мінімальна, така схема з успіхом працює. Наприклад,  в США ви можете придбати квиток на від 10 до 20 доларів за поїздку від Бостона до Нью-Йорка. Це приблизно, як для нас проїзд від Іванівки до Херсону  різними перевізниками варіювався від 80 до 160 грн. Все залежить від вашого гаманця і вибору.

Але замість нас нашими грішми вже розпорядився дядечко в кріслі. Він та ще якась сумнівна комісія самі вирішують якими автобусами, як часто, за якою ціною, сидячи або стоячі ми будемо їздити.

В результаті розвиненого справжнього вільного ринку за кордоном вартість поїздки по країні автобусом і літаком майже зрівнялася. Та ще автобуси  там — не газельки типу «дельфін», де виробники сжалілися неад пасажирами, дозволивши їм вирівняти хребта під час поїздки.

В Україні ж  — сторінки ЗМІ рясніють публікаціями, як у чергової маршрутці під час поїздки  на ходу відлетіло  колесо.

Залишається сподіватися, що держава схаменеться і візьме нарешті якийсь один курс: чи  почне регулювати якість виробництва ковбаси, чи відпустить ринок пасажирських перевезень у вільне економічне плавання.

Схожі матеріали

 

Коментарі: 11

Додати коментар »

 
 
Алексей
 

«Але ми знаємо в якій країні живемо » — Вам країна не подобається,хто тримає?
Та й Романе,я майже кожний день,на протязі 15 років бачу своїми очами доходи перевізників — хай не стонуть,все в них добре,їх ще ломакою з маршрутів не виб’єш.

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Полный автобус колбасы
 

Если государство займет какой-либо один из курсов — все равно получиться херня либо с колбасой, либо с перевозками. Если же поменять их местами — выходит таже политика двойных стандартов. Зачем валить всё в одну кучу? В чём то должен быть свободный рынок, а в чём то и государственный контроль. И Ваше сравнение здесь абсолютно не уместно. Если же Вы видите в чём то проблему ~ укажите пути её решения, а не вопите к государству.

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 

Я бачу проблему в самому регулюванні.
Чомусь там де воно дійсно треба, держава обходить його стороною. Як наприклад при закупівельних цінах на молоко.
А ось із транспортними перевезеннями все ок.
Тільки от чомусь що в тому, що в іншому випадку страждає пересічний громадянин. Там у регулюванні, там у його відсутності.
Чи не здається це підозрілим?
Чи не здається що держава крутить цими моментами, щоб дати можливість якомога ефективніше залізти до кишені пересічного?

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 

Спильне—фарш а вин робиться з мяса а мясо з худоби…Людей возять як худобу…

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 

Государство в украинском коррупционном варианте (а он единственно возможный) — это БЕЗответственный чиновник, ВСЯ деятельность которого на посту — добывание себе и начальству , и на подкуп правоохранителей денег . И аппетиты растут. И зарегулированность — их источник дохода. Точка.
А вы о каком-то народе абстрактном и его неопределенном интересе тут развели… Народ чиновнику мешает всегда, путается под ногами, надоедает, особенно если активный…
Доказательство перед нами — Роман и его сайт.
Ох и надоел ты, Роман, нашим слугам , они даже приличия забывают , могут даже открыто позволить себе оскорбления, знаем )

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Полный автобус колбасы
 

«коррупционное государство, абстрактный нарoд, нас где~то наё…ют, не знаю где, но точно наё…ют» Как же вы задрали своим нытьём! Вы можете четко сказать ~ «нас наё…ют в: факт1, факт2, факт3. Для решения этой проблемы я предлагаю: 1~е, 2~е, 3~е.» Нет? Тогда идите в ж…у, зрадофилы!

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Полный автобус дерьма
 

Ой, кому-то забыли отчитаться )
Какой начХальственный гонор….
Какие тебе предложения кроме — тюрьмы ворам? Если не недоумок или не вор , то сам должен понимать, что в мире, кроме бывшей совдепии давно наработаны методы сдерживания коррупционеров. Выбирай какой ты хочешь для себя — европейский или китайский?

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Полный автобус колбасы
 

» Чи не здаеться це пидозрилим? Чи не здаеться що держава крутить…» и т.д. Вы на этом основании предлагаете садить/расстреливать?

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 

Автобус, а Вам или знакомым приходилось обращаться с проблемой в суд? в ментовку? к чиновникам? Кажется нет человека, который бы не сталкивался с , как минимум , равнодушием людей из системы. Если не открытым противодействием.
Время перемен не закончилось. И Майдан не победил пока. А каким он будет — мирным или нет, зависит в первую очередь не от людей в Ивановке и Серогозах, их могут довести до черты наши правители, сплошь заворовавшиеся.
Садить — было бы самое лучшее и для людей, и для самих чиновников.
И не перекручивайте текст цепляясь к словам, манипулируя и наводя на Вами же предложенные «выводы».

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Полный автобус колбасы
 

Где Вы увидели перекручивание текста и манипуляции? И выводов я, пока, никаких не делал. Я тоже выступаю за критику власти. Система должна испытывать на себе давление общества. Давление в тех вопросах, на которые можно реально повлиять, без бессмысленного нагнетания. А критика должна быть аргументированой и конструктивной. Что тут непонятного?

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 

https://www.facebook.com/livekherson/photos/a.444915499033186.1073741829.421328844725185/669100949947972/?type=3&theater
І такі новини ледь не кожного тижня в Херсоні. Та в принципі по всій країні.

0

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)
 
 
 
 

 
 
Авторизация
*
*
Ввійти за допомогою: 
Регистрация
*
*
*
Захист від ботів
Ввійти за допомогою: 
Генерация пароля
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com