ПРОДАМ 2-к квартиру у центрі смт Іванівка

067-989-51-15

ОЧИСТКА зернових та технічних культур(соняшник, гірчиця и т.д.) на петкусі. Підготовка насіневого матеріалу. Звертатися за телефоном –

067-159-49-26

ПРОДАМ семена подсолнечника. Гибрид 2017 года

066-151-39-07

Продам будинок. смт Іванівка, вул Миру,24

050-957-07-81

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ Торгівельні приміщення у центрі смт Іванівка. Приміщення на першому та другому поверхах

097-745-76-46 (вайбер),097-137-44-46 (вайбер)

ПРОДАМ ячмінь 2т та пшениця 10 т. 4 тис грн/т.

тел. 068-397-48-64

Відпочинок на Арабатській стрілці. Деталі ТУТ Продам насіння соняшнику "Прометей", 15 грн/кг

050-957-07-81

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

Куплю морський контейнер. Розгляну різні варіанти .

098-335-97-80

ПРОДАМ металическую бочку под ГСМ, 10 куб. Состояние отличное. цена 12 тис грн

067-292-86-04

Закупаем зерновые по высоким ценам по Ивановскому району. Предоставляем услуги по перевозке зерновых с поля машинами ЗИЛ-130 (120 грн/т)

тел: 097-939-97-62,050-515-27-87

ПРОДАМ чоловічий класичний костюм темно-сірого кольору. Розмір 50. На зріст 188 см :

(098) 574-41-74, (оновлено номер)

ПРОДАМ плиты перекрытия "П-шки". 6*1,5 м. 12 шт

067-601-04-94

Що треба знати про принцип формування рахунку на сплату за електроенергію?

Нещодавно ми публікували інформацію стосовно скарги жителів села Верхні Сірогози Нижньосірогозького району щодо принципів формування чеків по сплаті за спожиту електроенергію.

До слова сказати, проблеми описані в наведеній публікації притаманні майже  всій Україні. З наполегливою періодичністю як Херсонські, так і загальнонаціональні ЗМІ публікують матеріали про скарги населення на дії місцевих РЕСів. Як і в селі Верхні Сірогози, так і по всій Україні люди не можуть збагнути принципу формування чеків за спожиту електроенергію.

«Електрична лихоманка» докотилася і до Іванівського району. Наразі,  іванівський і ЕМ відчуває сплеск скарг абонентів відносно «кіловатів» надрукованих у платіжках.

Воно і не дивно — час нині складний. Повсюди суцільний ріст цін на енергоносії, а доходи населення заставляють бажати кращого, от і рахують громадяни кожну копійку,  чи,  правильніше сказати, «кожен кіловат».

А вони, кіловати, в чеках за спожиту електроенергію подекуди різняться від реальних показників лічильників електроенергії.

Іванівці обурюються: як воно так виходить, що показники лічильника показують наприклад 38 928, а в чеку надруковано 39 010?

Це виходить, що РЕЗ умисно завищує показники лічильника, змушуючи простих абонентів сплачувати за неспожиті кіловати і, як доказ, люди показують платіжки, де дійсно показники лічильника різняться від реальних.

«Не панікувати»! — закликають іванівські енергетики своїх абонентів, — «Потрібно відкинути всі емоції та з «холодною головою» вникнути в правила надання послуг електропостачання та принципів формування чеків».

Як зазначають енергетики —  у своїй діяльності вони керуються нормативними документами, які регламентують такі моменти.

Так, відповідно до пункту 20 правил користування електричною енергією, які на законодавчому рівні регулюють відносини між енергопостачальною компанією та споживачем зазначено:

Розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електроенергії є календарний місяць. 

Іншими словами розрахунковий період повинен бути з 1 по 31 (30) число кожного місяця.

Як ми уже повідомляли в цій публікації,  в ідеалі контролери енергетичної компанії повинні зняти показники електролічільників абонентів саме 31 (30) числа місяця і по цим даним робити розрахунки. В такому  випадку у абонентів не було б жодних питань.

Але, в реальності обійти всі домоволодіння в Іванівському районі практично неможливо! Важко уявити як за один день контролери РЕЗа обійшли б усі помешкання Іванівського району включно із самими найвіддаленішими селами.

Як повідомили нашому виданню в Іванівському РЕЗ і ЕМ — в інших випадках застосовується принцип донарахування абоненту «кіловатів» за середньодобовим споживанням електроенергії.

Зняті дані про показники засобу обліку в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів засобу обліку на перше число календарного місяця, шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів між датою зняття показників та першим числом календарного місяця.

Іншими словами, спеціальна комп’ютерна програма, за показниками знятими в межах календарного місяця розраховує середньодобове споживання абонента. Помножує ці дані на кількість днів до кінця місяця з дати зняття показників і підсумовує ці дані.

Наприклад, контролер зняв показники лічильника 17 грудня. Вони (показники) склали 89 КВт. До кінця місяця залишається ще 14 днів. Шляхом розрахунку середньодобового споживання встановлено, що за добу абонент використовує 5 КВт.  і того маємо 5*14 = 70 КВт. Тепер дані зняті по факту та розрахункові сумуються і виходить 159 КВт. Ця цифра і буде виставлятися до сплати абонентові відповідно до тарифів.

Що ж стосується «зайвих кіловатів», то вони будуть враховані при знятті показників з лічильника абонента в наступному місяці. Таким чином, люди не сплачують нічого зайвого!

Як підкреслили в Іванівському РЕЗ і ЕМ, абоненти вправі і самостійно знімати показники лічильника, повідомляти їх енергопостачальній компанії та проводити звірки.

Для цього у енергетиків існують спеціальні телефонні лінії, за якими можна повідомити свої дані лічильників станом на 30 (31) число календарного місяця.

В Іванівському районі 3-11-84,

В Нижньосірогозькому районі 2-12-78

Або на загальну лінію Херсонобленерго 0800-500-629

Як резюмували в Іванівському РЕЗ і ЕМ, головне — не піддаватися емоціям, а виважено підходити до питання підрахунку спожитої електроенергії.

У будь-якому разі Іванівський РЕЗ і ЕМ суворо дотримується правил надання послуг електроенергії населенню та не допускає випадків перекручування чи не коректної обробки даних лічильників споживачів.

В свою чергу, служба обслуговування споживачів компанії завжди готова йти на зустріч абонентам та проводити звірки і роз’яснення із будь-яких ситуацій.

Схожі матеріали

 

Коментарі: 1

Додати коментар »

 
 
Григорий
21 декабря, 2016 о 10:05 IP автора: 37.52.156.195
 

А зачем же тогда в квитанциях угрожают отключить свет за задолженность, если по сути ее нет.Причем и происходят отключения без выяснения вышеуказанных обстоятельств.

Оцінити коментар Thumb up 1 Палец вниз 0

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)
 
 
 
 

 
 
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com