ПРОДАМ Горчицу. 90 тон. Цена договорная

050-497-10-63

ОЧИСТКА зернових та технічних культур(соняшник, гірчиця и т.д.) на петкусі. Підготовка насіневого матеріалу. Звертатися за телефоном –

067-159-49-26

ПРОДАМ котят породы «Польская вислоухая». Детати ТУТ Продам 2-к Квартиру в центрі смт Іванівка

067-989-51-15 ; 067-637-03-23

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ Торгівельні приміщення у центрі смт Іванівка. Приміщення на першому та другому поверхах

097-745-76-46 (вайбер),097-137-44-46 (вайбер)

ПРОДАМ житловий будинок у смт Іванівка по вулиці Соборній 198

тел. 097-363-83-53

ПРОЛАМ будинок із госп будівлями. смт Іванівка, вулиця Українська,9

095-674-64-89

097-147-61-74

"РОБОТА":на постійну роботу потрібен такторист

098-538-10-64

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

Куплю морський контейнер. Розгляну різні варіанти .

098-335-97-80

ПРОДАМ металическую бочку под ГСМ, 10 куб. Состояние отличное. цена 12 тис грн

067-292-86-04

Закупаем зерновые по высоким ценам по Ивановскому району. Предоставляем услуги по перевозке зерновых с поля машинами ЗИЛ-130 (120 грн/т)

тел: 097-939-97-62,050-515-27-87

ПРОДАМ чоловічий класичний костюм темно-сірого кольору. Розмір 50. На зріст 188 см :

(098) 574-41-74, (оновлено номер)

ПРОДАМ плиты перекрытия "П-шки". 6*1,5 м. 12 шт

067-601-04-94

Для Агайманської школи придбано холодильник

Районна влада придбала холодильник для Агайманської школи.

Про це повідомляється на сайті Іванівської РДА.

Під час районного свята до Дня захисту дітей «Мирна країна – щаслива дитина» на базі Агайманської загальноосвітньої школи заступник голови Іванівської районної державної адміністрації Наталія Максак повідомила присутнім, що з метою безпечного перебування дітей в пришкільному таборі, для навчального закладу придбано холодильник вартістю 9,384 тис. грн за рахунок коштів районного бюджету.

 

Схожі матеріали

 

Коментарі: 32

Додати коментар »

 
 
Даф
01 июня, 2018 о 16:22 IP автора: 46.211.125.107
 

Зять главы сельсовета каждый день вывозит фурами сено с рода при этом в бюджет не копейки, а Су.ко хоть бв копеечку выделил с каждой фуры

Оцінити коментар Thumb up 27 Палец вниз 0

 
БАЛАШОВО
01 июня, 2018 о 17:45 IP автора: 78.111.185.96
 

У Балашово ситуацыя точно такая же,три фермера весь под захватили,тюки тысячами вывозят а староста чумаченко глаза закрывает потому что дань получает.Интересно знает об етом дебелый,Балашово все таки в ОПГ?………………

Оцінити коментар Thumb up 32 Палец вниз 0

 
Под возле Квиткового
01 июня, 2018 о 20:16 IP автора: 46.211.106.186
 

С каждой машины старосте и главе идёт 500 грн. Типа на дет садик, витя молчит боится с жанкой горшки побить. За с.шка вообще молчим в том году зятьок все поды повыкашивал. Стоимость тюков в Балашовке от 20грн. Вот и посчитайте сколько денег не дополучил бюджет и сколько получил староста и глава

Оцінити коментар Thumb up 28 Палец вниз 0

 
Аноним
01 июня, 2018 о 20:23 IP автора: 130.180.212.32
 

Та Сушко /////// еще тот.Никак //// не нажрется./////

Оцінити коментар Thumb up 20 Палец вниз 0

 
ХХХ
01 июня, 2018 о 20:31 IP автора: 77.111.244.25
 

Все знает 100%

Оцінити коментар Thumb up 22 Палец вниз 0

 
БАЛАШОВО
01 июня, 2018 о 20:36 IP автора: 130.180.219.92
 

Стоимость тюков в Балашово 26-30грн а не 20………….

Оцінити коментар Thumb up 24 Палец вниз 0

 
Аноним
01 июня, 2018 о 20:48 IP автора: 130.180.212.32
 

Агайманцы давайте собираться и идти с вилами в под,а потом зайдем и сельский совет?!!!!

Оцінити коментар Thumb up 24 Палец вниз 1

 
Контроль
01 июня, 2018 о 21:44 IP автора: 46.211.7.50
 

Ось і саме по собі виникає питання, а що змінилося в Балашово після того як створили ОТГ. Як деребанили землі до ОТГ в Балашово так і після вступу. Змін ніяких. Тільки гроші з села підуть до Іванівки. А Агаймани чому не пішли в ОТГ. А навіщо ділитися якщо так більше можна хапнути. А в Балашово вже свій цар , який прихватив всі землі, які не мають господарів по актах, типа в аренду, а документів 0 Скоро і проїхати небуде де.

Оцінити коментар Thumb up 15 Палец вниз 2

 
 

Роман припонимаю видаляти коментарі, а то виникає питання подвійних стандартів.Говориш одне, а на ділі друге. Або так і напиши, що є каста недоторканних , тіпа прокурорів і т.д.Виходить просто сайт сарафнного радіо.

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 5

 
Roman Voronov
01 июня, 2018 о 21:57 IP автора: 37.73.132.37
 

Не розумію, в чому проблема? Окрім декількох матюків, ще нічого не видаляв.

Оцінити коментар Thumb up 11 Палец вниз 0

 
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 10

 
!!!
02 июня, 2018 о 06:01 IP автора: 82.196.2.172
 

Уважаемые все по разному относятся к сайту,но на страницах того же Нового життя читатели не прочитают какая вакханалия творится в районе.Взять во старост,что хотят то творят -тут и конфликты интересов(У чул-и муж как работал под крылом так и работает, у Чум-ы зять в кабинете,у Чука-и вообще все схвачено, у Суш-и зять сено косит,Нуд-а на село забил) и у всех махинации с землей.И это только вершина айсберга.А всем им наверное было сказано не лезте на верх с проблемами сел,вам зарплата по10 штук,и оптяпывайте свои делишки на местах.Что сейчас делается старостами для сел,НИЧЕГО ну разве траву косят по селах- ВСЕ.И что дальше,а дальше на выборах в 19 году нужна полная перезагрузка власти ,как в селах так и в Ивановке ибо так и будем жить в дерьме-по другому не чиго не изменится.Па страницах сайта уже говорилось ,что опять обработают пенсионеров и те будут голосовать за тех же старост и возмущаться потом ,что плохо живем.А когда прийдут новые люди к власти вот тогда инужно браться за сельских царьков и прокуратура не сможет стоять в стороне и будет вынуждена НАРОДОМ принимать меры-ибо НАРОД и есть власть.А если все оставить как есть то и жить будем в ОПЕ.А вот староста Василевки заодно с народом так он теперь и не угоден руководству ОПГ.

Оцінити коментар Thumb up 20 Палец вниз 1

 
БАЛАШОВО
02 июня, 2018 о 07:47 IP автора: 130.180.217.22
 

У Балашово чумаченко умеет только проднаборы бабушкам роздавать,казатся хорошей(балы себе набивать),а на самом деле -клуб на разбор продала,школу слила(проблем меньше а что),землю разбазарила,бюджет до создания ОПГ вообще непонятно куда уходил.ОНА СПРАВИЛАСЬ!!!!!!!!!!!

Оцінити коментар Thumb up 14 Палец вниз 1

 
БАЛАШОВО
02 июня, 2018 о 07:48 IP автора: 130.180.217.22
 

У Балашово Чумаченко умеет только проднаборы бабушкам роздавать,казатся хорошей(балы себе набивать),а на самом деле -клуб на разбор продала,школу слила(проблем меньше а что),землю разбазарила,бюджет до создания ОТГ вообще непонятно куда уходил.ОНА СПРАВИЛАСЬ!!!!!!!!!!!

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 2

 
ВАВИЛОН
02 июня, 2018 о 07:50 IP автора: 130.180.217.22
 

Холодильник ето хорошо,но мало

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 0

 
Голос народу
02 июня, 2018 о 07:58 IP автора: 46.211.107.147
 

Справа в тому, що на вибори з кожним роком ходить все менше людей. Адмінресурс ніхто не відміняв, а якщо ти робиш конкретні справи, то всім не угодиш , а це на руку опонентам, щоб убрати конкурентів. І так залишаються старі кадри при владі роками, а чим довше сидять тим складніше їх викурити. А наш народ чомусь на виборах зА буває що в період правління села добивається до ручки. Так, що вибори, на мою думку, мало що змінять.

Оцінити коментар Thumb up 12 Палец вниз 0

 
Контроль
02 июня, 2018 о 08:11 IP автора: 46.211.107.147
 

Чому не відомо, а всі знають в Балашово що частина землі знаходиться в Паучика чоловіка бившої /////////, яка до речі частенько до цього бігає до сільради. А інша частина у місцевого олігарха Дітковського, який повиживав інших орендарів в угоду собі. Просто Балашовці мовчать, бо проти влади не підеш. Розраховували, що щось змінить ся після вступу до ОТГ. А віз і нині там.

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 4

 
!!!
02 июня, 2018 о 09:45 IP автора: 82.196.9.227
 

Влад контроль он же голос народу (один и тот АЙ ПИ адрес)ты же сам у них и покупал сено.У тебя есть техника возьми под в аренду,если попросишь хорошо у Чума-и она тебе даст, она не кому не отказывает и багатым и бедным, такая у нее натура.Плати налоги и спи спокойно.А лучше выдвигай свою кандидатуру на старосту и наведи порядок в селе.

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 4

 
Неуважний
02 июня, 2018 о 09:45 IP автора: 37.52.159.101
 

Старостам быть заодно с народом очень опасно и накладно для своего кармана.Вот Нововасильевский староста Л. Хотиенко пошел против течения, встал на сторону народа и…результат налицо. Вместо 12 тыс. грн. тут же стал получать 3 тыс. грн. Так что пи…ть против ветра ( сорри, против воли руководства ОТГ) финансово невыгодно. Тут уж надо выбирать — или ты с народом , который , кстати , за тебя голосовал , или поступаешься своей совестью и моральными принципами. Именно по этой причине наш Светлейший и не хочет провести ЧЕСТНЫЕ, СПРАВЕДЛИВЫЕ И ДЕМОКРАТИЧНЫЕ выборы старост в селах , входящих в ОТГ , как это и предусмотрено действующим законодательством Украины. В.А. прекрасно знает , что НИ ОДИН из ныне работающих старост избран на эту должность народом не будет. А ОНО ЕМУ НАДО ?

Оцінити коментар Thumb up 16 Палец вниз 1

 
...
02 июня, 2018 о 09:51 IP автора: 192.81.223.221
 

Балашово таке маленьке село, а страстєй на цілий вулкан.

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 2

 
Алла
02 июня, 2018 о 11:03 IP автора: 78.111.186.222
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 18

 
Аноним
02 июня, 2018 о 11:24 IP автора: 130.180.211.127
 

А Агайманы молчать все всех встраивает.Проснитесь,ау

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 4

 
...
02 июня, 2018 о 11:46 IP автора: 146.185.158.29
 

Алла все старосты как работали так и работают на свой карманюЗайдина на Е-декларации и посмотри только ДЕКЛАРИРУЕМЫЕ доходы старост и руководства отг.А тебя если устраивает зарплата 2900 то и работай на них,чего ж ты ее другим предлагаешь,коси дальше и жди от них хорошей жизни,а может добавят какую сотню за твою ,надеюсь искрению преданность.

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 2

 
!!!
02 июня, 2018 о 11:52 IP автора: 146.185.158.29
 

Алла вот из-за таких лизоблюдов, мы все больше погружаемся на дно.А люди просто хотят достойно жить,а не только приближенные.Вот и вся между нами разница.

Оцінити коментар Thumb up 15 Палец вниз 4

 
prozoro
02 июня, 2018 о 12:07 IP автора: 77.111.244.37
 

А яка гарна була новина подарували холодильник.

Оцінити коментар Thumb up 14 Палец вниз 3

 
Аноним
02 июня, 2018 о 18:15 IP автора: 46.133.190.84
 

Новость действительно хорошая.особенно радует,что под заметкой про школу,нет ни одного плохого комментария….как произошло с Новодмитровской школой….сразу видно,где работает порядочный директор школы….

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 2

 
Залетный
02 июня, 2018 о 18:29 IP автора: 194.50.254.169
 

Вот насмешили.Не буди лихо,хай спит тихо…

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 1

 
Голос народу
02 июня, 2018 о 20:52 IP автора: 46.211.133.44
 

До чого тут якийсь Влад, а яке сіно купляв незрозуміло. Я ніяких претензій до Балашовки не маю. , але іти на вибори потрібно туди переїхати жити, Вибачте не має інтересу. Мабуть добре насолила людина, якщо таке бажання її вирахувати. А щодо того що пишуть з одного айпі , невже ж важко збагнути що писати можуть різні люди, які бажають висловити свою думку.

Оцінити коментар Thumb up 1 Палец вниз 5

 
Алла
03 июня, 2018 о 07:34 IP автора: 130.180.209.247
 

А вы бедные стали плохо жить именно когда образовалась громада да! Да мы всю жизнь плохо живем , сами знаете почему, да Законы у нас такие, скажите , а где на Украине живут хорошо?

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 6

 
Голос народу
03 июня, 2018 о 08:15 IP автора: 46.211.113.43
 

Алло цілком згоден що жити в Україні стало погано давно, але зараз стає ще гірше. Всім відомо що закони як дишло.Але є громади, які створені теж не так давно, але справи у них багато краще, а відстань між нами якихсь 50 км. Ось у чому справа А живуть в Україні тільки ті добре, хто добре грабують народ, а інші поставлені в умови або ділись, обо тебе доведуть до зубожіння.

Оцінити коментар Thumb up 7 Палец вниз 0

 
Ніка
05 июня, 2018 о 06:57 IP автора: 194.50.254.168
 

ну й порядошний директор.?!! Так і думає де урвать і заработать даже камінь продає