ПРОДАМ швейлер металевий 3,20 на18

096-081-58-08

ПРОДАМ Весы автомобильные, механические. Платформа 12 метров. Грузоподемность 30 т. 50 тис грн. Находятся в Н.Серогозком р-н

067-601-04-94

ПРОДАМ семена подсолнечника. Гибрид 2017 года

066-151-39-07

Продам будинок. смт Іванівка, вул Миру,24

050-957-07-81

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ молодых дойных коров. Ивановка.

097-559-58-65,

ПРОДАМ ячмінь 2т та пшениця 10 т. 4 тис грн/т.

тел. 068-397-48-64

Продам пшеницю 2-кл -120 т. та пшеницю 3кл. 430 т

тел 050-497-10-63

Продам насіння соняшнику "Прометей", 15 грн/кг

050-957-07-81

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

Куплю морський контейнер. Розгляну різні варіанти .

098-335-97-80

Потрібні продавці. Достойна оплата праці

095-670-60-24

ПРОДАМ вьетнамских поросят. Возраст 2 месяца.

тел: 067-856-45-60

ПРОДАМ чоловічий класичний костюм темно-сірого кольору. Розмір 50. На зріст 188 см :

(098) 574-41-74, (оновлено номер)

ПРОДАМ плиты перекрытия "П-шки". 6*1,5 м. 12 шт

067-601-04-94

Посада начальника відділу молоді і спорту іванівської ОТГ вакантна

Посада начальника відділу культури молоді та спорту Іванівської нині вакантна.

Як стало відомо із реєстру декларацій про майновий стан осіб уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, Анжела Бикова звільнилася із вказаної посади.

Що стало причиною звільнення і хто буде наступним начальником відділу, нашому виданню точно не відомо.

Проте нам точно відомо, що це не останнє звільнення в апараті ОТГ.

Схожі матеріали

 

Коментарі: 32

 
 
работник ОТГ
04 мая, 2018 о 21:24 IP автора: 46.211.0.250
 

МОЛОДЕЦ!!!!! Правильно сделала!!! Жалко что сколько сил и нервов потратила. Но лучше уйти раньше и остаться ЧЕЛОВЕКОМ, чем быть скотом как они. Люди ее ценили и ценить будут, а работу она найдет, голова на плечах есть, ДЕРЗАЙ! УДАЧИ!

Оцінити коментар Thumb up 59 Палец вниз 18

 
Зоя
04 мая, 2018 о 21:58 IP автора: 130.180.220.1
 

Анжела Викторовна! Спасибо за труд. простые люди Вас оценили. Хоть не долго, зато качественно.Вы не пропадете, мы верим

Оцінити коментар Thumb up 49 Палец вниз 12

 
Село.
04 мая, 2018 о 22:04 IP автора: 37.55.198.147
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 28

 
.
04 мая, 2018 о 22:28 IP автора: 46.211.1.217
 

Анжела прекрасна людина і непогана жінка. Піти — це її власне рішення. Очолювати культуру, якої немає робота не з легких. Це цілина…де сплош і рядом кочки, ями і шипи… Після тихих розмірених буднів у дитсадку, тут нестерпно важко. Тому таке рішення Анжели не дивина. Не треба шукати злодіїв-узурпаторів.

Оцінити коментар Thumb up 33 Палец вниз 28

 
житель села
04 мая, 2018 о 22:44 IP автора: 46.211.147.8
 

Викторовна действительно очень хороший, честный человек и всегда говорила все в лицо, и хорошее и про все недостатки в нашей работе, всегда помогала и подсказывала, и не стеснялась попросить совет, и корону ни когда не одевала, действительно была человеком. А ее трудолюбию может позавидовать каждый, отдавалась работе полностью. Но когда наша культура и библиотека нахрен ни кому не нужна, и им нужны только ПОКАЗУХА, это уже совсем другое, и люди для начальства это пыль… А она хотела справедливости. И мы ее уважаем, удачи Вам!

Оцінити коментар Thumb up 43 Палец вниз 21

 
Людина
04 мая, 2018 о 22:48 IP автора: 23.88.234.14
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 48

 
Вован
04 мая, 2018 о 22:57 IP автора: 216.218.131.165
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 20 Палец вниз 42

 
Царь
04 мая, 2018 о 23:08 IP автора: 185.112.251.86
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 47

 
Аноним2
04 мая, 2018 о 23:12 IP автора: 185.138.230.36
 

Посмотрим что после мая будет, Катя с Витой будут руководить,у Кати три заместителя кофе есть подать кому а ей остается много времени чтоб подлизать Сергеевне,человека уволить как два пальца обос.ть,бо Вита сказала.А люди ждут чтоб время прошло и в суд,и будете вы дорогуши возмещять и лично в ноги кланятся,Аминь.

Оцінити коментар Thumb up 48 Палец вниз 7

 
Аноним2
04 мая, 2018 о 23:21 IP автора: 185.138.230.36
 

Людина -Вита харош трындеть ты ее ученица уважения ноль,звезду поймала в пиз.у держи крепко а то родиш. И будет: битва престолов:

Оцінити коментар Thumb up 43 Палец вниз 6

 
Аноним2
04 мая, 2018 о 23:34 IP автора: 185.138.230.36
 

Вонан ты не думав по те що чесна людына може звильнитись тому що вказiвки керiвнитства не законнi,

Оцінити коментар Thumb up 41 Палец вниз 9

 
Корабельная
05 мая, 2018 о 06:57 IP автора: 46.211.4.193
 

Та досить Вам про цю Анжела, вона знала куда злізла, хотіла карьєри чи секретаршой стати. Сиділа в дит садку ні потрібно іще вище стрибнути ось і отримала. А всім буде наукой що » команда» Де..ого це просто не кому не потрібні кадри. З 11 гравців вже 30% звільнились. І це Ви рахуєте командой?

Оцінити коментар Thumb up 28 Палец вниз 25

 
0000
05 мая, 2018 о 07:21 IP автора: 130.180.209.41
 

шо ви їй оди співаєте за три місяця успіла всім працівникам в душу насрать. фактом є як Бикова Андрійчук С.Ф. без кабінету залишила по простому вигнала та й ще принизила перед підлеглими. на нарадах розборки влаштовувала шоб про неї погано не говорили. а плачевний вид її це фальшива маска. не така вона несчасна ,як ви про неї думаєте. а вина її в тім, шо непотрібно було до 20,00 на роботі сидіти та перед Дебелим хвостом крутити.

Оцінити коментар Thumb up 34 Палец вниз 26

 
Аноним
05 мая, 2018 о 07:25 IP автора: 46.211.4.193
 

Наступною буде Костенко Алла, перед виборами голова отг пообіцяв дедушке Тін..ву місце в отг аби він висунув свою кандитатуру на голову отг, так що вже і без нас все зроблено. В Алли є досвід не тільки батареї продавати а й на людей кричати

Оцінити коментар Thumb up 45 Палец вниз 8

 
Голос народу
05 мая, 2018 о 14:23 IP автора: 46.211.110.142
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 15 Палец вниз 28

 
Аноним
05 мая, 2018 о 15:39 IP автора: 194.50.254.171
 

СПАСИБО работникам РДК за отличный концерт в Трофимовке!!! Обидно, что «местные деятели» не смогли организовать, чтобы ВСЕ жители узнали и пришли на этот концерт

Оцінити коментар Thumb up 16 Палец вниз 2

 
культурист
05 мая, 2018 о 17:31 IP автора: 46.211.148.143
 

Вы долго будете человека гадить? Успокойтесь! Викторовна, забей на всех, хороших людей больше чем сволочей! И я как работник культуры говорю что ты молодец, и мы тебя все уважаем, и перед нашим дыбильным начальством нас отмазывала и защищала, чтобы нас не поувольняли, вот и попалась им в немильсть. И за библиотекарей заступалась,а Андрийчучка никогда ничего не делала и не делает, и людей за людей не считает, и теперь она молодец, тьфу…! А от всех работников культуры, спасибо что хоть немного, но поработала с нами, ждем Вас к нам на праздники!

Оцінити коментар Thumb up 30 Палец вниз 11

 
.
05 мая, 2018 о 17:42 IP автора: 46.211.157.35
 

Подивіться декларацію обіженой БиковОй. Менше чотирьох місяців працювала більше 10 штук отримувала, бідолага… Питається ЗА ЩО???????? А ще по Іванівці ходить гадить керівництво!

Оцінити коментар Thumb up 17 Палец вниз 25

 
Перший кабінет з ліва
05 мая, 2018 о 18:09 IP автора: 46.211.103.247
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 11 Палец вниз 25

 
правда Ивановки
05 мая, 2018 о 18:18 IP автора: 46.211.67.199
 

Реально дебилы, спросите какая зарплата всех работников ОТГ и посмотрите их декларации. А за что — за праздники, за соревнования, и за кучу работы которую она тянула будучи одна в отделе, а я на сколько помню в отделе у нее должно было быть или пять или шесть человек, как в других нормальных районах и ОТГ, вон в администрации в таком же отделе 2 человека, а работы, только одни футболы и проводят. И не такой она человек чтобы кого-то гадить, а правда мало кому нравится…, в глаза колит!

Оцінити коментар Thumb up 27 Палец вниз 11

 
0000
05 мая, 2018 о 18:22 IP автора: 130.180.209.65
 

культуристка прикращай за себе писати, працівники культури тебе з першого дня зненавиділи і кого ти із них отмазала? шо в червні місці більша половина працівників уходе. то так ти їх отмазала?

Оцінити коментар Thumb up 18 Палец вниз 23

 
житель ОТГ
05 мая, 2018 о 18:36 IP автора: 46.211.152.29
 

Даже не знаю каким словом можна назвать этих людей, или может их и людьми назвать нельзя??? Работал человек — гадили, ушел человек — гадят, наверное умер бы (прости Господи) — гадили бы всеравно! УГОМОНИТЕСЬ! А насчет сокращений у секретутки спросите это она решает кому работать, кому жить, а кто НИКТО….

Оцінити коментар Thumb up 39 Палец вниз 4

 
Леся
05 мая, 2018 о 18:38 IP автора: 178.94.7.37
 

Бикова бігала хвостом крутила тільки по спорту, а культура і нахрен не нада, там і без неї справлялися. Вірно хтось сказав що розборки устраювала. Собрала собрание, люди спішать на автобус, бо нихто 10 000 не получає шоб нанять такси… а вона два часа чесала, шо про неї коменти погані пишуть, вона не про роботу думала, а про те шо на неї сказали ЦЯЦЯ… Спасибо дівчатам Анжеле Порубльовой та Тане Смішко, з усіма питаннями до них зверталися, вони завжди допоможуть.

Оцінити коментар Thumb up 17 Палец вниз 23

 
НЕ житель ОТГ
05 мая, 2018 о 19:02 IP автора: 46.211.146.97
 

Анжел, все спортсмены с тобой. Мы хоть и не ОТГ, но знаем что хвостом там только секретарша крутит, и это не секрет, это знает весь район. И знаем какой ты трудоголик, и за все за что ты берешся и делаешь у тебя все получается. Не растраивайся у тебя все впереди, а на дураков не обращай внимания!

Оцінити коментар Thumb up 31 Палец вниз 11

 
правда
05 мая, 2018 о 21:54 IP автора: 46.211.147.160
 

Зашла на сайт, чуть в обмарок не упала, людоньки, вы что, за такие слова и ответить можна. Надеюсь что А.В. это не читала, а то и инфаркт получить можна, такое про себя узнать. Люди поищите в глубине своей души что-то человеческое, оно у вас там все таки есть, гадить так хорошего человека, только могут нелюди. Рома, а ты чего ждешь? почему не закроешь коментарии?

Оцінити коментар Thumb up 22 Палец вниз 5

 
Аноним2
05 мая, 2018 о 22:19 IP автора: 185.138.230.36
 

Роме интрига нужна,и реклама на людей насрать лутше лайки промонеторь ,и всегда удалял фамилии а тут Рома заказ получил,продажна шкура.

Оцінити коментар Thumb up 16 Палец вниз 5

 
Голос народу
05 мая, 2018 о 22:27 IP автора: 46.211.156.93
 

Зробимо висновок, що коменти пишуть, хвалебні, ті хто так само працює. Одні роботяги , тільки тим і заняття що писати.

Оцінити коментар Thumb up 15 Палец вниз 6

 
Аноним
05 мая, 2018 о 22:34 IP автора: 194.50.254.169
 

Бідна Анжелка,поки в яслах працювала .була в пошані.добилась успіху,а тут так дівччину обгадили,мабуть.всі святі.

Оцінити коментар Thumb up 18 Палец вниз 10

 
На жаль
05 мая, 2018 о 23:19 IP автора: 46.133.119.151
 

Помічено як спам рейтинг коментаря. Натисніть сюди для перегляду.

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 22

 
ХХХ
06 мая, 2018 о 01:34 IP автора: 77.111.244.15
 

Взагалі наше ОТГ якесь інвалідне, таке враження що тимчасове, подивіться як у інших районах для людей стараються, штат по 80 посад і в кожному відділі є начальник та спеціалісти. Купу адмін-послуг надають. Зате наші сидять як у вулику, а джміль сидить у кабінеті з телевізором на всю стіну і зарплатою 20000 грн. для себе і секретарки! Невже настільки в Іванівській ОТГ покращилось життя що керівництво собі таку зарплату платить??

Оцінити коментар Thumb up 34 Палец вниз 3

 
правда Ивановки
06 мая, 2018 о 08:10 IP автора: 46.211.102.184
 

Рома, реально люди просят, закрой комментирование, не заслужил этот человек, чтобы ему так кости перемыли, ты же тоже ушел из ОТГ, должен быть на ее стороне, имей совесть.

Оцінити коментар Thumb up 16 Палец вниз 4

 
Roman Voronov
06 мая, 2018 о 08:17 IP автора: 37.73.239.135