ПРОДАМ Кіоск на Іванівському ринку. (Напроти магазина "Анушка")

099-052-21-89

Продамгриби Глива (Вішанка), а також грибні блоки

096-081-58-08

ПРОДАМ Chevrolet AVEO 2008 р.в. Деталі ТУТ та ТУТ

067-99-66-999

Продам Насіння СОНЯШНИКУ (Прометей) 15 грн/кг. ПШЕНИЦЯ (Сталкер) 5 грн/кг

050-957-07-81

ПРОДАМ ГОРОХ 5 300 грн/т. Є в наявності 25 тон

050-397-13-71,

СТОВ "Терра 2017" реалізує сінаж, сілос по ціні 500 грн.за 1 тону. Дні реалізації вівторок-середа-четверг. Адреса: Іванівський рн. с.Українське , конт.телефон

050-315-61-42

ЗНІМУ квартиру або будинок

097-470-67-38

Продам теличку (7 Днів)

097-633-74-88

Виконаю будь-які будівельні роботи. смт Іванівка та район

068-794-72-99

ПРОДАМ вьетнамских поросят. Возраст 2 месяца.

тел: 067-856-45-60

ЗАТОЧКА и ремонт пильных цепей бензо/ел пил. Продажа оригинальных цепей STIHL.:

(097) 952-30-37, (093) 142-64-36

ПРОДАМ магазин в пгт Ивановка.

+7(978)075-87-98 только viber

Зверніть увагу! На сайті працює форум.flag-ukrainy-animatsionnaya-kartinka-0015

Президент анонсував реформи, які будуть запроваджуватися в 2018 році

Президент України Петро анонсував на своїй сторінці у Фейсбук реформи, які мають бути запроваджені в 2018 році.

Зокрема Президент обіцяє реформування фінансової, судової, інвестиційних сфер. І головне — запровадження земельної реформи.

Петро Порошенко:

Наступного року ми маємо продовжити активне реформування країни. Зокрема, заплановано низку законопроектів у фінансовій, судовій, інвестиційній сфері та ринку землі.

Не втратити темпів фундаментальних змін – завдання номер один для країни.

Схожі матеріали

 

Коментарі: 12

Додати коментар »

 
 
Аноним
13 января, 2018 о 19:52 IP автора: 46.133.110.17
 

Кому верить ??? Петрухе ? пустобрех . ми повернемо крим . ПОВЕРНУЛИ??? АТО , что такое ато , антнитерроистическая операция которая длится 30 мин но никак ни 4 года . Слов нехватает нормальних одни мати . чтоб он сдох

Оцінити коментар Thumb up 26 Палец вниз 0

 
АНАРХИЯ 4
13 января, 2018 о 19:55 IP автора: 194.50.254.168
 

Пускай бы свои реформы в фейсбуке и проводил..а не экспериментировал со страной..

Оцінити коментар Thumb up 18 Палец вниз 0

 
Аноним
13 января, 2018 о 20:20 IP автора: 130.180.211.221
 

банду геть

Оцінити коментар Thumb up 19 Палец вниз 0

 
Аноним
13 января, 2018 о 21:10 IP автора: 46.211.104.235
 

Урод

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 1

 
Аноним
13 января, 2018 о 21:45 IP автора: 46.133.110.17
 

царь батюшка Петр Алексеевич . гандон .

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 0

 
Yucatаn
14 января, 2018 о 00:12 IP автора: 178.93.1.193
 

Не хотел вставлять пять копеек, не мое это, но все таки скажу.
Я за него не голосовал. Понимал к чему приведет и боюсь, что знаю чем кончится. И многим, вообще-то, было понятно изначально, что эта личность не вытащит страну из ямы. Он состоялся как бизнесмен во времена дерибана и договорняков между кланами, для таких политика — возможность не заработать — взять не просто большие, а очень большие деньги. Проще это делать, когда принимаешь законы под себя. И успех обеспечен.
Но большинство то из вас, которые сейчас вдруг прозрели и с опозданием поняли, если не умом, то тощим кошельком, из-за явных экономических ухудшений, почти еженедельных подорожаний, провала всех реформ — вы хоть раз признайте и свою ответственность за положение дел. Хоть когда-нибудь начните задавать вопросы себе. Почему весь мир, который свободный, он уходит вперед? Мир не вертится вокруг ваших замшелых идей из прошлого и желанием воровать по возможности.
И не выставляйте себя на посмешище — давайте хотя бы поменьше советов от своего скудоумия. Вы, вити — недокоммунисты-недоанархисты и иже с ними, вы даже не понимаете, как смешно и страшно читать эти выплески из вашего убогого нутра, недоученного добру.

Оцінити коментар Thumb up 14 Палец вниз 7

 
Олег
14 января, 2018 о 04:58 IP автора: 94.50.193.98
 

Yucatаn, ты хотябы сам понял что написал?, а ты наверное бухой!

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 8

 
Неуважний
14 января, 2018 о 13:10 IP автора: 178.92.225.36
 

Да ! Масштабы ДЕЯНИЙ нынешнего Гаранта прямо зашкаливают! Взять тот же презренный доллар! . из 8-2о до 28 — 20 ! Космический рост ! Ну кто еще в мире может таким похвалится ??? Витя Янукович по сравнению с ним это так…- мелкий гангстер !

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 2

 
BIZmark
14 января, 2018 о 13:41 IP автора: 194.50.254.168
 

Ці реформи потрібно було проводити ще 10 років назад. Невчасна (запізнена) реформа — гірше реальної ситуації. Ми вже це добре знаємо і гаманцями, і здоровя»м, і т.д.: все під Європу, окрім заплатні. Скоро в Україні нікого не залишиться: хто ж буде істи ваш рошен ? Самозакохані київські бездарі та демагоги…

Оцінити коментар Thumb up 7 Палец вниз 1

 
Аноним
14 января, 2018 о 18:31 IP автора: 178.93.62.34
 

Олегу.

До чого тут «бухий» ? Він каже, що ми недружні. Хіба це не правда? Ми радіємо коли комусь гірше ніж нам, а успіх інших відчуваємо наче особисту образу. Не всі, звісна річ, але ж більшість. Тому і в’ють мотузки з нас хами, що повилазили з бандитів у керівництво усіх рівнів. Забули як це було? То вони всі на місці. Де чесні обранці? А нам вже скоро не буде місця на цій землі, бо і землю викуплять вони ж.

Оцінити коментар Thumb up 7 Палец вниз 1

 
Аноним
14 января, 2018 о 22:48 IP автора: 46.133.68.116
 

Господа , Товарищи , Пани , кому как угодно . Все ваши висказивания практически не имеют смисла . Если би ети уроди с верховной ради читали ето , может бить еще раз МОЖЕТ бить , хоть какие то изменения произошли . Наш «гарант» почему то не любит нас (народ) и свою Украину . Одни красивие слова , евроинтеграция, европейська держава и т. д. Не какой он не бизнесмен . За копейку задеребанил готовую работающую фабрику дал название часть своей фамилии . Закончится его срок президенства и станет Петя на лижи как многие его «кореша» . Бабла хватит не только его внукам а на всю Украину . Сука жадности нет предела . Прав Лукашенко надо расстрелять всю Раду и тех кто прийдет на поминки тоже расстрелять . На ваше мнение кого видите следующим президентом ? За время правления развалил страну с евреем Гройсманом . На дороги ни копейки . Теперь вспомнили . МВФ и тот развели . Я просто апллодирую . Развели всех как последних лохов , обули в лапти . Куда и на что кредити ? Где деньги ? Нет . СУКА . мягко сказано . Ми народ такой будем сопеть в две дирочки изредка крикнем ГАНЬБА , банду геть , и все .

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 0

 
BIZmark
16 января, 2018 о 16:05 IP автора: 194.50.254.168
 

А може тому МИ й ВИЖИВАЄМО в цьому світі, що СОПЕМО В 2 ДИРОЧКИ і МОВЧИМО ? Бо якби борсалися в такому оточенні і при іншиш «українцях», то було б з нами те, що з «войовничими» гунами: пропали б в історії без сліду. Терпіння та труд — все перетруть…