ПРОДАМ швейлер металевий 3,20 на18

096-081-58-08

ПРОДАМ Весы автомобильные, механические. Платформа 12 метров. Грузоподемность 30 т. 50 тис грн. Находятся в Н.Серогозком р-н

067-601-04-94

ПРОДАМ семена подсолнечника. Гибрид 2017 года

066-151-39-07

Продам будинок. смт Іванівка, вул Миру,24

050-957-07-81

ПРОДАМ Будинок у смт Іванівка по вулиці Таврійській, 92

097-461-77-82

ПРОДАМ молодых дойных коров. Ивановка.

097-559-58-65,

ПРОДАМ ячмінь 2т та пшениця 10 т. 4 тис грн/т.

тел. 068-397-48-64

Продам пшеницю 2-кл -120 т. та пшеницю 3кл. 430 т

тел 050-497-10-63

Продам насіння соняшнику "Прометей", 15 грн/кг

050-957-07-81

Продам дом по адресу пгт Ивановка, ул. Пушкина 22. Подробности по телефонам:

+38-068-660-67-09 и +38-096-572-73-44

Куплю морський контейнер. Розгляну різні варіанти .

098-335-97-80

ПРОДАМ металическую бочку под ГСМ, 10 куб. Состояние отличное. цена 12 тис грн

067-292-86-04

ПРОДАМ вьетнамских поросят. Возраст 2 месяца.

тел: 067-856-45-60

ПРОДАМ чоловічий класичний костюм темно-сірого кольору. Розмір 50. На зріст 188 см :

(098) 574-41-74, (оновлено номер)

ПРОДАМ плиты перекрытия "П-шки". 6*1,5 м. 12 шт

067-601-04-94

Степан Бандера: долаючи міфи

«Завдяки Володимиру Польченку на «Степ Ньюз» зявилася нагода поговорити про й досі неоднозначну постать для читачів сайту – Степана Андрійовича Бандеру,» — про це пише наш постійний читач Доктор Шпак. 

Пропонуємо нашим читачам публікацію авторства Доктора Шпака.

Довго розмірковував над тим, як саме подати матеріал, уникнувши субєктивних оцінок та максимально стисло пройтися по основним подіям. І врешті вирішив, що допоможе мені в цьому шановний І. Попурій. Саме так, публікація буде у вигляді дискусії із найвідомішим істориком Іванівського району.

І. Попурій пише:  «…старі провідники ОУН вважали (Бандеру – Д.Ш.) сепаратистом і бунтівником у своїх лавах,.( вже не буду читати Вам лекцію, скільки ж він знищив на території України в 1941 — 1943 роках істинних націоналістів, сподвижників справжнього і легітимного вождя ОУН Андрія Мельника…»

 Факт взаємного знищення політичних опонентів після розколу ОУН таки мав місце. Підкреслюю, взаємного(!) знищення, тобто вбивали як одні, так і другі. За даними різних дослідників, «мельниківців» було знищенно до  4 тис., «бандерівців» до тисячі. Прикро, але факт: такі дії мали місце серед борців за здобуття своєї держави. Як тут не провести певні паралелі із  сьогоденням, коли кожна політсила «тягне ковдру на себе», не бажаючи визнати, що ворог у нас один, і він знаходиться поза межами країни (вірніше, окупував її частину). І тут мене дивує позиція нашого історика: він вважає Андрія Мельника єдиним справжнім та легітимним (нині це слово не може не викликати у мене посмішку, так,як асоціюється з «легитимным» утікачем, який перебуває десь на теренах РФ) провідником ОУН. Іване Івановичу, Ви — прихильник ОУН(м) ? Тоді зрозуміло. Але хто, як не Ви завжди наголошували на необхідності обєктивного погляду на історію!  

 

А щоб розібратися, що тоді відбувалося в лавах націоналістів, повернемося трохи назад у часі та пригадаємо, що таке ОУН і коли вона виникла. Організація Українських Націоналістів (ОУН) була створена в лютому 1929 року завдяки великим організаторським здібностям Євгена Коновальця – учасника національно-визвольних змагань 1917-21 рр., полковника Корпусу Січових стрільців Армії УНР, який  не полишив надій на здобуття незалежності нашої країни. ОУН створилася не на пустому місці, а шляхом обєднання навколо УВО (Українська Військова Організація, створена у липні 1920 р.) інших українських спілок націоналістичного спрямування. Отже, виникла єдина організація із  чітко визначеною структурою, єдиною програмою та єдиним Проводом. Очолював ОУН, ясна річ, Євген Коновалець.

Після загибелі від рук радянських спецслужб у 1938 році Є. Коновальця постало серйозне питання: кому очолити ОУН? Серед провідних кадрів було чимало видатних особистостей, але вибір був здійснений на кандидатурі Андрія Мельника – давнього, ще з часів визвольних змагань, побратима Є. Коновальця.

Степан Бандера в цей час (із 1934 року) перебуває в польській тюрмі, засуджений до смертної кари, що потім була замінена на довічне увязнення. Після початку Другої світової війни  1 вересня 1939 року Польща була окупована німецькими та радянськими військами ( СРСР перетнув польський кордон 17 вересня 1939 р.). Польща як держава припинила своє існування, і практично усі українські націоналісти, які перебували в польських тюрмах, у тому числі С. Бандера, опиняються на свободі.

В усіх радянських виданнях завжди писалося про «̶р̶у̶с̶с̶к̶у̶ю̶ ̶в̶е̶с̶н̶у̶» «золотий вересень», про те, що комуністична партія і радянська влада вирішили взяти під свій захист «єдинокровних братів», про ту радість, із якою населення Західної України зустрічало Червону армію. Насправді все було дещо не так. Найперше, радянський уряд керувався не братською любовю до трудового народу Західної України, а секретним протоколом до Пакту Молотова-Ріббентропа (читай Сталіна-Гітлера), що передбачав розмежування сфер впливу сторін у Східній та Центральній Європі. У деяких місцевостях Червону армію дійсно зустрічали з хлібом-сіллю, квітами і синьо-жовтими прапорами, а досить часто «урочисту зустріч» влаштовувала сама Червона армія. Попереду армії приїздили політруки і переконували людей у необхідності організації урочистостей. І зустрічали місцеві прихід ЧА переважно насторожено: а що вони нам несуть?

Найперше, що принесли «визволителі» — це поняття дефіциту. Усі приватні магазини були зачинені, а державні стояли порожні. Були заборонені всі політичні партії, громадські й культурні організації, припинено вихід усіх печатних, як зараз би сказали, ЗМІ, які існували за Польщі. Далі почалися репресії. Людей арештовували і судили за приналежність до ОУН. Не за те, що когось убили чи щось підірвали, а лише тому, що вони визнали свою належність до ОУН. Усього, за дуже неточними даними, у 1939-1941 рр. із Західної України було вивезено за судом та без суду понад мільйон(!) осіб. Коли почалася німецько-радянська війна, у тюрмах Луцька, Дубна, Львова та інших міст були закатовані, розстріляні, закидані гранатами тисячі політичних вязнів… Та це ми вже дещо відхилилися від теми, да пробачать мені читачі.

Отже, опинившись на волі, Степан Бандера активно включається в діяльність ОУН. На той час нетерпляча та радикально налаштована молодь, переважно селяни та студенти, дорікали Мельнику в недостатній рішучості. Ті, хто з ризиком для життя діяли у підпіллі, не хотіли підпорядковуватися емігрантам, що «заховалися» в Європі. Вони шукали вольового та відчайдушного керівника і побачили провідника в Бандері. Головним каменем спотикання серед членів ОУН була стратегія дій, адже мета була одна – здобуття нацією своєї країни. «Мельниківці» вважали, що лише ставка на Німеччину надасть можливість створити незалежну українську державу при повному, хоча й тимчасову підпорядкуванню Рейху. Вони бачили себе досвідченими та мудрими, стверджуючи (певною мірою, небезпідставно), що власних сил та ресурсів українців задля досягнення мети в умовах протистояння жахливим імперіям буде недостатньо. Молоді та завзяті «бандерівці» фанатично вірили в революційний вибух народних мас й погоджувалися лише на ситуативний та частковий союз з Гітлером, принаймні, до того часу, поки їхні інтереси співпадають. 10 лютого 1940 року в Кракові Степан Бандера збирає своїх прихильників, і вони проголошують створення так званого «Революційного Проводу ОУН». Хай як би не доводили послідовники ОУН(р) (так вони себе називали, та ми знаємо їх як «бандерівців»), що це не був розкол, а лише очищення ОУН, але це таки був розкол. Інша річ, що він був викликаний якнайкращими почуттями: бажанням бачити Україну вільною і вірою, що саме вони знають єдиний правильний шлях до здійснення цієї мети.

Хто всерйоз цікавиться подробицями розламу ОУН у 1940 році, той мусить визнати, що як з боку Мельника, так і з боку Бандери робилося все, щоб розлам не наступив. Але сталося те що, сталося… Не будемо вдаватися в усі деталі розходжень між «мельниківцями» та «бандерівцями», про це можна ще довго говорити… Згадаймо тільки: трибунал Проводу «старої» ОУН виніс вирок смерті(!) Степану Бандері й кільком його найближчим товаришам. Також «мельниківці» не можуть пробачити «бандерівцям» убивство Миколи Сціборського  та інших провідних членів ОУН(м) (хоча існує думка про причетність НКВС до смертей діячів ОУН у цей період).

 І. Попурій пише:  «…ідеалізувати людину , яка в процесі боротьби за незалежність України в 1941 — 1944 роках ЖОДНОГО ДНЯ НЕ БУЛА НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, а замість цього наминала котлети і пила шнапс з офіцерами СС в комфортних апартаментах Заксенхаузена, то це вже занадто.»

 

Дивна у Вас логіка, шановний історику: Ви ж щойно стверджували, що Бандера в 1941-43 роках нищів «істинних» націоналістів, а тепер виявляється, що він був на німецькому «курорті» зі шнапсом та котлетами.  Як так?!

Також із Ваших слів випливає, що боротьба за незалежність України велась тільки в 1941 – 1944 роках, чи правильно я Вас зрозумів? Про «комфортні апартаменти Заксенхаузену» я взагалі мовчу. Ви самі хоч усвідомили, що сказали?! Ні, все можна зрозуміти, але коли таке пишуть історики, ну ви мені пробачте…

Отже, про все по порядку. Після проголошення Акту відновлення незалежності України 30 червня 1941 року німці швидко дали зрозуміти, що в плани Рейху не входить створення ніякої незалежної України. Почалися арешти : 5 липня 1941 р. у Кракові було затримано Степана Бандеру, якого після декількох допитів та вимог німців відкликати Акт відправили в Берлін, де спочатку утримували під домашнім арештом, а згодом перевели до концтабору Заксенхаузен. Там він був поміщений в одиночну камеру №73 блоку «Целленбау» (така собі тюрма у тюрмі). Та це не зовсім звичайна тюрма, там утримувалися дуже важливі в’язні, особливо небезпечні вороги Рейху, особисті бранці Гітлера. Наприклад, прем’єр-міністр  Франції Делад’є, колишній канцлер Німеччини Ганс Лютер, Стефан Ровецький («Грот») – головнокомандувач Армії Крайовой.

Так умови утримання в «Целленбаю» відрінялися від умов у  тому ж таки Заксенхаузені, але говорити, що в’язень пив шнапс із котлетами може тільки пацієнт психіатричної клініки. Дивіться самі: одиночна камера площею 5 квадратних метрів із нарами під стіною, маленьким дощатим столиком і ямою для відходів. Часто єдине зарешочене вікно закривалося, щоб у камеру не проникало сонячне світло. Розпорядок дня – дуже жорстокий, заборонялося навіть розмовляти з іншими в’язнями під час прогулянки (так, прогулянки дозволялися, але не всім, Бандера якраз був позбавлений щоденних прогулянок). Харчування — це кусень хлібу з висівок та картопляна баланда. Пом’якшення режиму пояснюється дуже просто:  в’язні «Целленбау» знаходилися під патронатом «Червоного Хреста». Якщо б Сталін свого часу не відмовився від співпраці з цією організацією, то дивись, доля багатьох радянських в’язнів була б не такою…

Цікаво, що до 1944 року «Целленбаю» «зібрало» до себе й Андрія Мельника та Тараса Бульбу-Боровця. Степан Бандера і Андрій Мельник були звільнені восени 1944 року. Із відкриттям ще одного, після Східного й Середземноморсьго, Європейського фронту практично всім у Рейху стало зрозуміло, що його дні вже пораховані. Тому були звільнені не тільки українські націоналісти, а й ряд інших діячів національно-визвольних рухів та політичних лідерів багатьох країн, передусім Східної Європи.

Тепер нацисти були згодні на все. Обіцяли створення незалежної України, правда, «після перемоги». Але це вже зовсім інша історія…

 

І. Попурій пише:  «Я розумію генерала Тараса Чупринку ( Романа Шухевича ). Це дійсно герой і приклад для наслідування, і по Мюнхенам від Гебістів він не ховався , а боровся за Україну до останньої хвилини свого життя.»

 

Ну тут не може не радувати зміна ваших поглядів, адже зовсім недавно Ви звинувачували вояків УПА у знищенні 80 тисяч мирних волинських поляків. Про Романа Шухевича, думаю, ще буде нагода поговорити, якщо Польченко дозволить)))

Але порівнювати діяльність Бандери й Шухевича вкрай невдало. Шухевич був воїн – Бандера політик. Це все одно, що закидувати Рузвельту те, що він сидів та наминав гамбургери поки Єйзенхауер воював в Європі.

Так хто ж такий Степан Бандера? Перш за все він був людиною. Людиною зі своїми слабкостями і недоліками, але видатною людиною за своєю фанатичною вірою у справу, за яку віддав своє життя, за своєю мужністю, силою волі, організаційними здібностями, енергією, несхитністю. Він був людиною, довкола якої створюються міфи, але це прикмета тільки героїчних постатей… 

Схожі матеріали

 

Коментарі: 58

Додати коментар »

 
 
Судоплатов П.А.
08 января, 2018 о 22:38 IP автора: 46.201.196.130
 

А ще у у «шановного» борцуна був німб над головою з надписом «Battalion Ukrainische Gruppe Nachtigall»

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 14

 
Доктор Шпак
08 января, 2018 о 22:57 IP автора: 37.55.187.118
 

Судоплатов, підписуйтесь вже Сташинським, якщо маєте якесь відношення до Бандери!

Оцінити коментар Thumb up 10 Палец вниз 4

 
Судоплатов П.А.
08 января, 2018 о 23:21 IP автора: 46.201.196.130
 

К Степану Андреевичу никакого отношения не имею, равно, как и к Сташинскому, а вот Судоплатов наш земляк, все-таки Мелитополь не чужой нам город.
ТоваришЪ Шпак, а почему не упомянули в вашем опусе о роли С.А. в формировании батальйонов «Нахтигаль и Роланд», как-никак, а в политическом плане они подчинялись ОУН-б, да и присягали на верность не 3 Рейху, а лично Адольфу Алоисовичу.

Оцінити коментар Thumb up 5 Палец вниз 11

 
Доктор Шпак
08 января, 2018 о 23:55 IP автора: 37.55.187.118
 

Шановний Попурій І. , я всеж таки з Вами дискутую, навіщо ж підписуватися чужими прізвищами?

За «Нахтигаль» та «Роланд» можу надати більше інформаціїї, якщо будете ставити конкретні запитання.

Оцінити коментар Thumb up 7 Палец вниз 6

 
mangust
09 января, 2018 о 04:26 IP автора: 130.180.219.223
 

Постать і непересічна, і двозначна. Але коли життя чиєсь обростає міфами, то, скоріш, прикмета не героя, а відсутності грунтовного біографічного дослідження. Бо коли одну людину проголошують водночас «душителем котов», «нацистом», «символом нації» та «людиною-прапором», то мабуть якась ланка відсутня в історичній науці.

Оцінити коментар Thumb up 9 Палец вниз 1

 
Аноним
09 января, 2018 о 06:08 IP автора: 130.180.212.15
 

бандера —бандит и кат

Оцінити коментар Thumb up 19 Палец вниз 16

 
Quorthon
09 января, 2018 о 08:28 IP автора: 46.201.42.115
 

Проблема оценки личности С.Бандеры на самом деле довольно проста — не существует серьезной, признанной, исторически объективной биографии данного персонажа…Большая часть литературы об украинском национализме написана или украинскими националистами, или их идейными противниками, что не очень хорошо для рядового обывателя…
Да и вообще — «suum cuique», или доречніше «Jedem das Seine».

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 0

 
Неуважний
09 января, 2018 о 10:10 IP автора: 178.92.225.36
 

» Найвідоміший історик » Попурій І.І. в січні традиційно знаходиться у відпустці і літературно — публіцистичною діяльністю в цей місяць , на жаль , не займається. Як давній його знайомий і товариш знаю , що він свій час присвячує улюбленим справам , передивляється матчі Англійської , Іспанської та Німецької футбольних ліг, усіма фібрами своєї душі вболіває за » Барселону «, » Манчестер Юнайтед » і дортмундську » Борусію » , слухає музику і колекціонує анекдоти.Впевнений , що він ніколи б не взяв собі ніку диверсанта — терориста , вбивці Євгена Коновальця генерала НКВД Судоплатова. На мій погляд , Доктор Шпак , під цим прізвищем виступає зовсім інший персонаж. Але про суть дискусії щодо постаті Степана Бандери я нагадаю І.І. і взнаю його думку. Знаю лише одне , що Бандера не входить до числа його улюблених історичних постатей. Йому більше до вподоби член Головного Проводу ОУН і начальник Служби Безпеки Микола Лебідь та генерал Тарас Чупринка.

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 1

 
BIZmark
09 января, 2018 о 12:00 IP автора: 194.50.254.168
 

mangust +++++!

Оцінити коментар Thumb up 1 Палец вниз 1

 
mangust
09 января, 2018 о 13:32 IP автора: 130.180.220.240
 

Ось цікаве інтерв*ю
http://www.hai-nyzhnyk.in.ua/doc2/1954.bandera..php

Оцінити коментар Thumb up 7 Палец вниз 3

 
Спостерігач
09 января, 2018 о 15:06 IP автора: 37.55.26.146
 

а я просто хотів би поділитися відео «О чем молчит кремль»
https://www.youtube.com/watch?v=SSo-Udh2r3E
про українських націоналістів

Оцінити коментар Thumb up 11 Палец вниз 1

 
Просто Вася
09 января, 2018 о 16:28 IP автора: 185.188.192.189
 

Доктор Шпак ты очень больной человек. Как можно прославлять этого гада. Мой дед освобождал Украину от фашистов, а Бандера и его компания сколько освободили городов? У нациков главное создать кумира. История повторяется. В Советское время тоже прославляли различных людей. И националисты взяли это за основу.

Оцінити коментар Thumb up 18 Палец вниз 12

 
Антиимериалист
09 января, 2018 о 17:56 IP автора: 178.94.10.40
 

Все эти споры на уровне примитивного Васи ( принцип «сам дурак») сегодня вредны как для всего нашего общества, так и для каждого в отдельности, потому что вносят раскол сегодня и точно так же будут раскалывать нас завтра..
Как бы деятельность отдельных личностей ни расценивалась с разных точек зрения и по современным, отличающимся от того времени взглядам — оно было. Было и прошло, хотя никуда не денется из истории.
Подогревать и постоянно муссировать давние споры, причем неважно кого с кем — главное держать градус, выгодно только врагу, который хочет видеть общество своего противника увязшим в бесконечных разборках.
Умные люди, точнее — зрелые люди, понимают, что правых и виноватых можно искать долго до бесконечности, они глядят в сегодняшние проблемы и понимают, что ошибки, если они были, можно исправить для лучшей жизни детей.
Везде в цивилизованном мире наиболее успешные нации нашли примирение с прошлым, прекратили делиться в самих себе, кроме того, исходя из трагических событий из собственной истории и мировой, определились с вредными для всех без исключения видами идеологии — фашизм, коммунизм. Но в этом списке нет национализма, хорошо это или плохо, но цивилизованный мир так это и рассматривает, и им нет необходимости сверять свою позицию с позицией РФ, Украины и прочих государств, не умеющих установить до сих пор примитивный конституционный порядок .
«Доказывать» прежним способом — распинаясь за кого-то одного против кого-то другого, без глубокого изучения исторической проблемы, по меньшей мере, бессмысленно. И совершенно бесполезно., поучать, будучи самим безответственным. Хотя это любимое занятие плебса. Типа вась.

Оцінити коментар Thumb up 11 Палец вниз 3

 
АНАРХИЯ 4
09 января, 2018 о 21:41 IP автора: 194.50.254.168
 

О каком примирении ты пишешь?с кем?с бандеровцами?НИКОГДА!

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 17

 
АНАРХИЯ 4
09 января, 2018 о 21:48 IP автора: 194.50.254.168
 

Помнится ющенко уже примирял когда то)и нынешние клоуны такие же!

Оцінити коментар Thumb up 12 Палец вниз 13

 
Просто Вася
10 января, 2018 о 07:25 IP автора: 185.188.192.189
 

Доктору Шпаку. Я предлагаю выпускать значки ( юный бандерович, бандерович и старший бандерович). И конечно ходить строем, петь нормальные песни и т.д. Ну а если по хорошему Украина всегда под кем то была. Раньше под Россией, а теперь под США. Жаль, что нас история ни чему не научила. Я думаю, что амерекосы Украину развалят.

Оцінити коментар Thumb up 13 Палец вниз 13

 
Костянтин
10 января, 2018 о 09:02 IP автора: 95.135.151.83
 

Украина всегда под кем-то была? Несогласен в корне. Нашими предками были киммерийцы. Помним фильм «Конан», гордимся, что он наш предок. =) Скифы в своё время остановили непобедимую армию Персии, используя свои методы ведения войны. Киевская Русь была задолго до московии, и о могуществе ее спорить смысла тоже нет. Казаки, — свободные люди, в тоже время у восточного соседа все были крепостными. Я пишу совсем кратко, дабы не тратить уйму времени. Наша история намного древнее, чем у нашего одуревшего соседа, и народ наш намного дольше живет свободно. Не повезло нам с соседом. Рекомендую посмотреть фильм «Гіркі жнива», и тогда станет понятно почему появились такие люди, как Бандера. Не от добра и жизни хорошей это произошло.

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 5

 
Quorthon
10 января, 2018 о 09:21 IP автора: 95.135.214.209
 

Константин, есть такая пословица — «Всякое полузнанье хуже всякого незнанья»…рекомендую Вам, все же немного подучить мат.часть, ибо такие суждения, как «Нашими предками были киммерийцы», «в тоже время у восточного соседа все были крепостными», и тд и тп.,…впрочем «Ab initio nullum, semper nullum».

Оцінити коментар Thumb up 8 Палец вниз 5

 
Костянтин
10 января, 2018 о 09:56 IP автора: 95.135.151.83
 

По-вашему киммерийцы не были нашими предками? Сами подучите мат.часть. В то время, когда у нас процветало козачество, на територии россии уже не было крепостных? Где я ошибся — напишите, исправьте.

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 3

 
Quorthon
10 января, 2018 о 10:16 IP автора: 95.135.214.209
 

Константин, не знаю, как с вашими, а лично мои предки родом с Полтавщини, а насчет киммерийцев — в крови автохтонного населения различных территорий есть гены всех народов, обитавших когда-то на тех же землях. Поэтому украинский народ унаследовал гены от предков индоиранцев (ямная и катакомбная культуры, скифы, сарматы) и от древних земледельцев балкано-дунайского неолита и тд., следовательно называть киммерийцов предками украинцев, это чистой воды сознательное упрощение реальной этноисторической картины до уровня ее профанации с конкретной целью.
И таки вы определитесь, кАзачество или кОзачество, а потом уже и поговорим.

Оцінити коментар Thumb up 5 Палец вниз 4

 
Костянтин
10 января, 2018 о 10:31 IP автора: 95.135.151.83
 

Козаки — на рідній мові. Так вже склалося, що на російській мені зручніше писати, тому зробив орфографічну помилку. Ви вжили купу «розумних» слів, та підмітили помилку в козаках з якою конкретною метою? Найрозумніший індивід? Залили купу непотрібної інформації, але не розкрили в чому я неправий. На території Херсонщини (не всієї України) вони точно проживали, тому я їх і згадав. Їх не можна називати предками? До чого Ваш словесний понос?

Оцінити коментар Thumb up 5 Палец вниз 4

 
Quorthon
10 января, 2018 о 10:39 IP автора: 95.135.214.209
 

Константин, считаю дискуссию с Вами закрытой. Знаете, как писал А.С.Пушкин — «Первый признак умного человека — с первого взгляду знать, с кем имеешь дело…»
Засим позвольте откланяться!

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 5

 
Костянтин
10 января, 2018 о 10:52 IP автора: 95.135.151.83
 

Більше за тупихепьких дурників мене розчулюють дурники, які намагаються здаватись розумними. Відкланяюсь Вам у відповідь. Добра Вам.

Оцінити коментар Thumb up 5 Палец вниз 4

 
Костянтин
10 января, 2018 о 10:54 IP автора: 95.135.151.83
 

Вибачте, там слово «тупеньких» запоров. Виправляюсь.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 2

 
Просто Вася
10 января, 2018 о 13:31 IP автора: 185.188.192.189
 

Доктору Шпаку и остальным писателям у меня один вопрос. Если мы Украинцы такие продвинутые, независимые, так почему так плохо живем? Или Бандера прыйде порядок наведе. Кажется Януковича нет, а к власти пришли майдауны. Порядок то где?????????????????

Оцінити коментар Thumb up 11 Палец вниз 11

 
XxX
10 января, 2018 о 13:38 IP автора: 77.111.244.36
 

Порядок в Рашке, а у нас свобода слова. Хош на майдан иди пали покрышки, хош машины покупай европейские и не плати налоги, хош в Польшу едь работай, свобода действий, свобода слова, свободная страна, свободный народ!!!!

Оцінити коментар Thumb up 10 Палец вниз 9

 
BIZmark
10 января, 2018 о 14:27 IP автора: 194.50.254.168
 

Не має народів «продвинутих» і «тупих»: є особи в народі, які не вдоволені місцем свого народження та ще й з високими апетитами. Ось і шукають скрізь причини свого «нещасливого життя». А всі наші сучасні проблеми — від нас сьогодняшніх… Історія нічого нам не винна: вона просто вчить або не вчить…

Оцінити коментар Thumb up 6 Палец вниз 2

 
Неуважний
10 января, 2018 о 20:21 IP автора: 178.92.225.36
 

Як і обіцяв, я переговорив з Ів.Ів. П . з приводу його коментаря за Степана Бандеру і зауважень до нього Доктора Шпака, але він заявив , що від жодного свого слова не відмовляється,більше того, під кожним із них ще раз підписується. Ще І.І. заявив ,що не в захваті,а більше того , в розпачі, що хлопець із серйозними перспективами нормального історика взяв собі таке легковажне пташине ім;я » Доктор Шпак «.? Як ота легковажна загальнодоступна пташка , яка пригає з палки на палку і дає всім підряд( звичайно , інформацію ) для посилення свого історичного потенцо — піару ! Він радий з того , що і Доктор Шпак , за невеличким гастрономічним виключенням , в основному погодився зі всім написаним. Разом з тим Ів, Ів. відзначає, що він був неправий, приписуючі Степану Андрійовичу тягу до шнапсу. Ця людина , дійсно фанатик в боротьбі за незалежність України, не була любителем міцних спиртних напоїв, а більше полюбляла пиво. Тому Ів. Ів. бере свої слова назад і замінює шнапс і котлети на баварське пиво і сосиські , які житель Мюнхена пан Поппель ( він же Степан Бандера ) так щиро полюбив за роки свого життя в столиці Баварії. Да, Ів. Ів. дійсно вважає Андрія Мельника ЄДИНИМ І ЛЕГІТИМНИМ головою ОУН. Після вбивства Євгена Коновальця 23 травня 1938 року він став Головою Проводу ОУН. 26 серпня 1939 року в Римі відбувся Другий Великий Збір Українських націоналістів, що ухвалив політичну програму ОУН, проголосив український націоналізм ідеологією ОУН, встановив потребу розбудови устрою Української держави на засадах націократії і знову обрав не тільки Головою, а і Вождем ОУН Андрія Мельника. І на цій посаді він беззмінно перебував до самої своєї смерті 1 листопада 1964 року у м . Клерво ( Люксембург ). Стьопа Бандера ( 1909 року народження ) ще і пішки під стіл не ходив,а Мельник із Коновальцем та Сціборським вже зі зброєю в руках боролися за незалежну Україну. І саме Бандера зі своїм оточенням, не погодившись з рішенням Римського Конгресу , став на шлях сепаратизму і розколу в українському національно — визвольному руху., серйозно підірвавши його імідж на міжнародній арені і в очах європейських можновладців. Все це він офіційно оформив 10 лютого 1940 року у Кракові, організаційно створивши Революційний Провід ОУН і очоливши його ( його стали називати ОУН (Бандери ). Не маючи жодного поняття про ідеологічні дискусії зі своїми опонентами і вважаючи єдиним способом спілкування з ними тільки їх фізичне знищення , Бандера проголосив лозунг — » Хто не зі мною — той ворог України ! » і став на шлях їх прямої ліквідації. Доктор Шпак скромно називає цю бандерівську криваву вакханалію » взаємним знищенням «, але умовчує про те, що цю «вендетту » розпочав по прямій вказівці Бадери його права рукаи, шеф його Служби Безпеки, «український Гіммлер » Микола Лебідь ( псевдо » Чорт «) І мало того , що підступно знищили майже 5 тисяч націоналістів — мельниківців, втопивши в крові мельниковські націоналістичні структури на Україні , що мішали Бандері йти до необмеженох влади ( а він навіть на генетичному рівні не терпів конкурентів біля себе ). Але рука піднялася навіть на таких визначних діячів ( ще з 20-х років минулого століття ) національно — визвольного руху , істинних патріотів України , членів Головного Проводу ОУН , як заступника Мельника Миколу Сціборського та Омеляна Сеника , які 30 серпня 1941 року були заманені в пастку і вбиті бандерівськими бойовиками в Житомирі. І таких прикладів жорстокої жорстокої міжусобиці між українськими націоналістами можна навести не десятки , а сотні . Не гребували ні чим . Але по безпринципності і жорстокості бандерівській Службі Безпекі , яку організував і якою керував його права рука , його поплічник і кат Микола Лебідь , рівних не було. Дійшли навіть до того , що коли один з найвидатніших героїв національно — визвольного руху на Україні , засновник і один їз керівників УПА генерал — хорунжий Тарас Бульба — Боровець , який зневажав і терпіти не міг Бандеру , відмовився йти під його керівництво , , поплатився за це тим , що есбісти Лебідя знайшли і жорстоко вбили його дружину Анну Опоченську. Бандера .який толком і не міг конспіруватися ,кожний раз попадався і сидів по тюрьмах , на мій погляд людина скоріш харизматична, такий собі символ фетіш — прапорець ОУН , яка нічим себе не проявила я чиї діяння ніяк не йдуть в порівнянні з діями ( навіть в основному кривавими ) дійсно видатних постатей в українському визвольному русі 30 — 50 років, як той же Роман Шухевич , Тарас Бульба — Боровець , Ярослав Стецько , Микола Лебідь , Ленкавський , Крук , Клячківський , Турковський , Ребет , Степняк та інші. Та й взагалі , на мій погляд , подальша героїзація та міфолігазізація постаті Степана Бандери , який на це аж ніяк не заслуговує , аж дуже небезпечна для України в контексті неминучого погіршення відносин з нашим основним союзником по нашій асимиляції в Європу — Польшею. Для поляків він — вбивця і терорист № 1 , організатор вбивства в 1934 році Міністра Внутрішніх Справ Польщі Броніслава Перацького ., ідеолог волинської різанини поляків на Волині в 1943 — 1944 роках , коли в результаті етнічної чистки було знищено майже 90 тисяч мирного польського населення. Рішенням Сейму Республіки Польща ця різанина на законодавчому рівні офіційно була визнана геноцидом польського населення. А саме в квітні 1943 року за рекомендацією Бандери Микола Лебідь дав наказ всім крайовим структурам ОУН і підрозділам УПА , які визнавали над собою верховенство Бандери » зачистити всю революційну територію України від польського населення …» Оце такий , Доктор Скворцов , неприглядний , як Ви вимагаєте » об;єктивний погляд на історію…! «

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 0

 
Strannik
10 января, 2018 о 23:01 IP автора: 5.254.65.109
 

Бандера-пидар конченный. Какое государство-такие и херои!

Оцінити коментар Thumb up 10 Палец вниз 12

 
Доктор Шпак (Скворцов)
10 января, 2018 о 23:22 IP автора: 37.55.187.118
 

Неуважний, передавайте вітання вашому знайомому – все гарно він описав про ОУН. Так, це не були лицарі «без страха и упрека» з німбами святих над головою. Святих у тій війні точно не було…
Вільям Воллес, Тадеуш Костюшко, Джузеппе Гарібальді, Симон Болівар та багато інших – усі вони винні у вбивствах без суду та слідства, масовому терорі, у всіх(!) у них руки по лікоть у крові. Та попри все – всі вони національні герої свої країн. Це не означає, що їм можна все пробачити – ні! Просто по відношенню до них вже давно розставлені акценти та зроблені відповідні висновки. Об’єктивні висновки, в яких злочини – це злочини, а героїзм – це героїзм.
Чому в Польщі Армія Крайова герої? Думаєте вони не такими методами боролися як УПА? АК боролися за Польщу як могли. За свою Батьківщину. Часто ця боротьба була й брудною, й кривавою. Незважаючи на це, поляки давно наставили пам’ятників бійцям та командирам АК. І тільки ми з ОУН та УПА розібратися не можемо. А це були типові герої національно-визвольної боротьби. Боротьби, яку ніде, ніколи й ніхто не вів у білих рукавичках, як би сумно це не було…

От тільки важ знайомий Ів.Ів. все не як не заспокоїться з Волинською трагедією – тепер у нього вже 90 тис. загиблих поляків. Порадьте йому ще раз ознайомитися з моєю думкою з цього приводу http://stepnews.ks.ua/8968#comments

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 5

 
Доктор Шпак (Скворцов)
10 января, 2018 о 23:29 IP автора: 37.55.187.118
 

А це вже для Костянтина, дуже раджу Вам прочитати:

«Новітні міфи та фальшивки про походження українців»

http://chtyvo.org.ua/authors/Zbirnyk_statei/Novitni_mify_ta_falshyvky_pro_pokhodzhennia_ukraintsiv/

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 2

 
Неуважний
11 января, 2018 о 14:36 IP автора: 178.92.225.36
 

Мені здається . що Ів.Ів. не так вже сильно і переймається Волинською трагедією . Польські історики , до речі , ( не до Посполитої ) теж називають різну кількість загиблих поляків ( від 70 до 120 тисяч ) , от мій товариш І.І. і взяв середню цифру. Він не вважає вояків Армії Крайової такими вже й героями по тій причині , що вони теж не сиділи , склавши руки ,а з не меншою жорстокістю вирізали до 25 тисяч українців. Тут Ви праві , святих у війнах просто не буває. Ів, Ів. просто хотів привернути увагу і наголосити , що роль Степана Бандери у національно — визвольній боротьбі 30 — 50 -х роках минулого століття на теренах України аж занадто вже міфолігізована і героїзована і на тлі його незаслужено — надмірних вихвалянь якось в тіні залишаються істинні герої України , окремі прізвища ( далеко не всіх ) він назвав, які дійсно зі зброєю в руках, в лісах і криївках , мужньо боролися з німцями та енкаведистами. Ще з серпня 1941 року Бандера передав політичне керівництво ОУН (б ) на західноукраїнських землях своєму заступнику Миколі Лебідю ( «Чорту «) . Але в квітні 1943 року , незадоволений окремими діями Лебідя, його занадто жорсткими каральними заходами проти інакомислячих в ОУН, а особливо бажанням за будь-яку ціну поставити під контроль ОУН Українську Повстанську Армію, Роман Шухевич , за спиною якого була серйозна військова сила, здійснив такий собі двірцевий переворот в організації, відсторонивши Миколу Лебідя від влади і взявши всю її повноту , як політичне , так і військове керівництво , в свої руки. Це лишній раз свідчить про те , що Бандера , знаходячись в Заксенхаузені,не мав реального впливу на практичну діяльність ОУН. З цього часу і до моменту своєї загибелі у березні 1950 року Шухевич одноособово керував всіма військовими підрозділами ОУН і УПА на Україні. Але після довгих років полювання на нього агентами Львівського обласного управління МГБ їм все таки вдалося знайти місцезнаходження конспіративної квартири Головнокомандувача УПА в с. Білогориця під Львовом, де в цей час знаходився і сам генерал — хорунжий. В списку МГБ по розшукуваним особам Шухевич на протязі 5 років знаходився під першим номером, і тому операцією по його затриманню ( в ній брали участь 650 енкаведистів ) особисто керували генерали МГБ Судоплатов і Дроздов. Але взяти Шухевича живим так і не вдалося. В жорстокому нерівному бою сержант НКВД Поліщук прошив його автоматною чергою. До речі , ніхто із учасників операції так і не був нагороджений орденами чи медалями, що свідчить про невдоволення керівництва її підсумками. Вищих керівників ОУН — УПА намагалися брати живими для подальшого використання в оперативній і пропагандистській роботі. По іронії долі , рівно через 3 роки після трагічної загибелі Шухевича, 5 березня 1953 року , помер «вождь всіх часів і народів » Йосип Сталін. За твердженням Ів.Ів. , після закінчення війни Бандера поступово став втрачати вплив в ОУН.Більшість закордонних українських націоналістичних організацій все таки орієнтувалися на поміркованого , освіченого і дипломатичного Андрія Мельника. Швидко зорієнтувавшись і побачивши безперспективність Бандери як лідера, його покинув багаторічний заступник Микола Лебідь. При цьому він прихопив з собою весь архів ОУН (б) і добряче його почистив , знищивши більшість матеріалів про свою причетність до кривавих діянь Служби Безпеки ОУН , яку він довгий час очолював. В такому вигляді його радо прийняло на службу Центральне Розвідувальне Управління США і надало американське громадянство. Так цей хитрий і безжалісний обер — садист довго прислужував американській розвідці и тихо почив собі в бозі в Нью — Йорку в 1998 році на 90 -му році життя. Відколовся від Бандери і інший визначний український націоналіст — Лев Ребет , який у складі ОУН (б) створив свою особисту фракцію і став потихеньку перебирати владу в організації із рук апатичного Бандери у свої руки. В таких умовах на початку 50 — років Бандера фактично втратив всі важелі впливу і був скоріш символічною реліктовою фігурою, чим реальним вождем. Він взяв прізвище Поппель і скромно жив у Мюнхені із дружиною та дитиною. Всі б його скоро забули і ніколи б він не став тим , ким є зараз фетишем і прапором українського націоналізму , якби ……на арену не вийшов тодішній лідер Радянського Союзу Микита Хрущов , ЯКИЙ НА ВІДМІНУ ВІД ІНШИХ НІКОЛИ НЕ ЗАБУВАВ ПРО ІСНУВАННЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ….( Вибачаюсь , до мене прийшли , закінчу свою думку дещо пізніше !…)

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 0

 
Неуважний
11 января, 2018 о 19:39 IP автора: 178.92.225.36
 

Продовжую думку….. Микита Хрущов , який в довоєнний і післявоєнний період займав високу посаду Першого секретаря ЦК Компартії України не по книгам знав про західноукраїнських націоналістів. Глибоко в печінках сиділи вони йому. Скільки разів він вислуховував гнівні тиради від Сталіна за невміння знищити цих націоналістів. Бандера був для нього особистим ворогом , зловісним нагадуванням за ті неприємні хвилини спілкування з » Хозяїном «. Його ліквідація стала для Хрущова справою честі , ОСОБИСТОЮ ПОМСТОЮ. Розправившись у 1957році з » антипартійною групою » Молотова , Малєнкова і Кагановича і зосередивши в своїх руках всю повноту влади в СРСР , він приступив до давно омріяного задуму , давши наказ керівництву нової радянської спецслужби — Комітету Державної Безпеки (КДБ ) за будь — яку ціну ліквідувати Бандеру. Ліквідація свого особистого ворога стала для Хрущова свого рода нав;язливою ідеєю — Фікс. Цю ідею із захопленням сприйняв новий Голова КДБ СРСР — Олександр Шелепін, » Залізний Шурік — комсомолець » , який з 1952 по 1958 рік працював Першим секретарем ЦК ВЛКСМ. В 1958 році Хрущов призначив його Головою КДБ , але Шелепіну і цього було мало . Він рвався до найвищих посад в партії та державі. Потрібна була якась вдала гучна резонансна справа, треба було будь за що прославитися. І саме тут цілі Хрущова і Шелепіна в контексті вбивства Бандери повністю співпали. Треба відмітити , що попередній Голова КДБ, давній соратник Хрущова і колишній Міністр Внутрішніх Справ України Іван Сєров , який майже половину свого життя присвятив боротьбі з націоналістичним підпіллям на Україні, був проти фізичного знищення Бандери, справедливо вважаючи , що це неминуче призведе до підняття престижу українського націоналізму на Заході. і нікому не потрібної героїзації постаті самого Бандери , про якого вже всі забули. Але після декілька значних гебістських дезертирств в середині 50-х років мудрий генерал був відправлений у відставку і Хрущов із Шелепіним , самі того не відаючи, розпочали операцію по підняттю Бандери на Голгофу і одіванню на його голову тернового вінця мученика. Ліквідація була доручена земляку Бандери , вихідцю із Галичини , молодому , але в той же час одному із найбільш професійно підготовлених диверсантів КДБ Богдану Сташинському. Щоб перевірити його «в ділі » і дати можливість «потренуватися «, йому спершу доручили ліквідацію професора ,свого рода «мозгового центра » ОУН , або , як зараз кажуть , політтехнолога , Лева Ребета , який стрімко перебирав до своїх рук владу в ОУН (б). ( Між іншим , син Ребета Андрій і дочка Бандери Наталка вчилися разом в одній із мюнхенських українських шкіл .) Та і під;їзди домів , де жили Бандера і Ребет, і де вони були обоє вбиті Сташинським, знаходилися на відстані 20 хвилин ходьби пішком. 12 жовтня 1957 року , спускаючись назустріч Ребету сходами , Сташинський вистрілив у нього з пістолета , зарядженого кулями із синільною кислотою. Медики , приїхавши на виклик , констатували природню смерть. Ніщо не давало підстав засумніватися в тому , що міцний 45 -річний чоловік, помер від серцевої недостатності. На мікроскопічні скалки скла, які поблискували на його обличчі , увагу ніхто не звернув. Спецоперація — репетиція КДБ пройшла вдало. Сташинський діяв холоднокровно і блискуче. Розпочався заключний етап підготовки до ліквідації Бандери, який зайняв аж 2 роки. Агенти КДБ у Західній Німеччині зуміли встановити прізвище, під яким він проживав ( Поппель ) і точну адресу проживання (м. Мюнхен , вул. Кройтмайерштрассе, 7 ). Туди відправився Сташинський. Але після вбивства Ребета Бандера звіриним чуттям зрозумів , що тепер настала його черга і подвоїв свою охорону із числа найбільш підготовлених есбістів. Із — за цього Сташинський , який діяв виключно сам , без будь — якого прикриття , довгий час не міг підібратися до нього Але такий випадок настав. 15 жовтня 1959 року Бандера необачно і завчасно відпустив своїх охоронців біля під;їзду свого будинку і Сташинський сповна скористався цим. Він ліквідував Бандеру точно по тому ж сценарію , що і Ребета , лише з однією різницею — на цей раз стріляв із пістолета із ціанідними кулями , виготовленими в спецлабораторії КДБ.. Він успішно вибрався із території ФРН до НДР, перебрався в Москву, де був урочисто зустрінений О. Шелепіним, який особисто вручив йому Орден Червоного Прапора. Отак затьмарений жагою помсти Микита Хрущов став свого роду іміджмейкером Бандери. Підступно і по злочинному вбивши його , він відправив його у БЕЗСМЕРТЯ, вдихнувши в цю особистість нове життя , зробивши його святим мучеником і символом для українських націоналістів. Але залишилося основне питання — А ЧИ В ПОВНІЙ МІРІ ВІН ЗАСЛУГОВУЄ НА ЦЕ ???

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 0

 
BIZmark
12 января, 2018 о 16:56 IP автора: 194.50.254.168
 

В іванівській Галлії тоже страсті киплять ??? Не один із вас прямо жодного документу не бачив — а сперечаєтеся: чия версія (читай: якого маститого українського історика- сучасного, перефарбованого чи заокеанського) краща…

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 2

 
Неуважний
12 января, 2018 о 17:18 IP автора: 178.92.225.36
 

То кожному зрозуміло , що істина знаходиться в порівнянні , десь посередині. Всіх істориків треба читати , від Геродота і до сучасних ,.навіть того ж В;ятровича ..а головне , аналізувати , співставляти і самому робити висновки…Вчитися завжди треба , і це ніколи не пізно . Як мовив відомий класик .» Ученье — свет!..А неученье — чуть свет , за лопату.! » На одному Отто Бісмарку історія не закінчується..

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак (Скворцов)
12 января, 2018 о 18:09 IP автора: 37.55.187.118
 

Людина все своє життя присвятила боротьбі за отримання держави, перебувала за власні погляди й вчинки у тюрмах, загинула від рук ворогів… якщо абстрагуватися від прізвища, то така людина була б яскравим прикладом героя визвольних змагань для любої нації чи країни.
Говорячи про Бандеру, я зовсім не мав наміру проголошувати його ідолом на кшталт того, що й досі лежить у мавзолеї. Просто хотілося розвіяти ряд міфів, що й досі існують навколо його постаті. Говорячи про одного, жодним чином не можна забувати й про десятки тисяч інших героїв визвольної боротьби. Така вже вона матінка історія – їх прізвища ще мало відомі широкому загалу. Бандера ж став уособленням цієї боротьби – її символом; таким його зробили його сучасники як друзі, так і вороги.
На мою думку, Неуважний, Ваш ̶д̶в̶і̶й̶н̶и̶к̶ друг занадто високо підіймає роль Хрущова та радянських спецслужб у становленні Бандери як символу. Він таким став ще за життя, вбивство лиш остаточно підкреслило це. Якщо він був всіма покинутий та забутий, чому вибір Хрущова впав саме на Бандеру (так, був ще й Ребет в ролі, як Ви говорите, «розминки» для Сташинського) ? Чому не на того ж Мельника, для прикладу? Та і саме «полювання» розпочалося задовго до Хрущова, а здемонізована Вами СБ ОУН врятувала свого провідника не від одного замаху. Чому нікому не потрібна й забута всіма людина вимушена ходити під постійною охороною та жити під чужим прізвищем?
Ідея фікс кремлівського керівництва(?)… знову ж таки, чому саме Бандера повинен був її уособлювати? Адже судячи з Ваших розповідей він нічого, окрім «сидячи по тюрмам з пивком», не робив й нічим не відзначався. Звідки взагалі Хрущов дізнався про цього «любителя баварських сосисок» ???
Це зараз ми сперечаємось через роль Бандери в боротьбі, а для сучасників таких питань не виникало – для послідовників він був лідером та провідником, для ворогів – людиною, яку тільки знищенням можливо було приборкати.
Так, його смерть тільки об’єднала та консолідувала націоналістів – зробивши Бандеру їх прапором. Чому таким прапором не стали інші вбиті вороги Кремля: той же Ребет, Петлюра, Троцький?
Вас не дивують такі невідповідності у Ваших думках?

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 5

 
Неуважний
12 января, 2018 о 22:10 IP автора: 178.92.225.36
 

Абсолютно ні. Та й взагалі, як можна ставити в один ряд вбивства Бандери , Петлюри і Троцького . Це вже Ви , Докторе , перебираєте і робите якийсь незрозумілий атентатовський вінегрет. Петлюру вбив єврей Шварцбад , до якого ОГПУ не мало ніякого відношення. Вбив за те , що його рідні загинули в Одесі під час єврейського погрому , до якого Сімон не мав ніякого відношення.Всім відомо , що Петлюра жорстоко карав отаманів УНР за знущання над євреями , а окремі із них за його наказом були навіть розстріляні. Троцького дійсно вбив агент НКВЛ Рамон Меркадер , отримавши за це звання Героя Радянського Союзу. Сталін полював на » демона революції » майже 10 років , і те , що не змогли зробити Ягода та Єжов , вдалося організувати мігрелу.На мій погляд , Ів. Ів. внятно об;яснив , чому вибір Хрущова впав саме на Бандеру . ЦЕ БУЛА ЙОГО ОСОБИСТА ПОМСТА , А БАНДЕРА — ЙОГО ОСОБИСТИЙ ВОРОГ ! Андрій Мельник ніяк не мог бути на його місці , тому що есбісти Лебідя практично знищили ще в 1941 році всі його структури і всіх прихильників на Україні. За життя Бандера символом ніколи не був і в 5о- х роках його дійсно всі , окрім Микити Сергійовича , стали потихеньку забувати.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 0

 
Неуважний
12 января, 2018 о 22:20 IP автора: 178.92.225.36
 

… вибачаюся , вкралася помилка. треба читати НКВС ( Народний Комісаріат Внутрішніх Справ) ..і далі по тексту.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 0

 
Уважний
12 января, 2018 о 22:52 IP автора: 77.111.246.7
 

«…на Україні» ???

«… вибачаюся , вкралася помилка. треба читати» в Україні ))

Оцінити коментар Thumb up 1 Палец вниз 2

 
Неуважний
12 января, 2018 о 23:08 IP автора: 178.92.225.36
 

Дякую , «Уважний «»…але ж ми пишемо не диктант на екзамені…

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак (Скворцов)
12 января, 2018 о 23:24 IP автора: 37.55.187.118
 

Ви не Неуважний, Ви Непробиваємий!
Хочете вірити в вендетту Хрущова — прапор Вам у руки!
Ну це ж смішно — Хрущов організував вбивство через те, що на нього колись накричав Сталін!!!

Стосовно ж Петлюри, то я впевнений, що і за цим вбивством стоїть Москва.

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 3

 
Неуважний
13 января, 2018 о 10:47 IP автора: 178.92.225.36
 

Шановний Доктор! Я дуже і дуже уважно і детально вивчав життя і діяльність Микити Хрущова, мемуарну літературу , документи. Та й не тільки його , а і його соратників. І повірте , я знаю , за що і про що пишу і відповідаю за свої слова. Займаючи до війни і після війни посаду Першого Секретаря ЦК Компартії України Хрущов особисто відповідав перед Кремлем за боротьбу з українськими націоналістами. І загальновідомо для всіх істориків , що санкцію на ліквідацію Бандери дав особисто Хрущов. Тут хоч вір чи не вір , а так воно і було . Та і смішного я тут нічого не бачу. А от прямих документальних підтверджень , що ОГПУ причетна до вбивства Петлюри , я не зустрічав,хоча теж перечитав багато мемуарної літератури того періоду. ЇЇ діяльність була направлена на ліквідацію , в перше чергу , вождів Білого руху , керівників РОВС,таких фігур , як Савінков, отамани Семенов , Дутов та інші. Одних вдалося ліквідувати , інших ні. Хоча Ваша впевненість не може не радувати.

Оцінити коментар Thumb up 5 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
14 января, 2018 о 20:43 IP автора: 37.55.187.118
 

«…санкцію на ліквідацію Бандери дав особисто Хрущов.»
В цьому, за великим рахунком, ніхто й не сумнівається. Я хотів почути від Вас про його мотиви.
Дивіться: Ви стверджуєте що «ЦЕ БУЛА ЙОГО ОСОБИСТА ПОМСТА , А БАНДЕРА — ЙОГО ОСОБИСТИЙ ВОРОГ !» — я ніяк не можу зрозуміти ( напевно це вже якась моя особиста вада))) чому саме Бандера?
Після початку війни в вересні 1939-го ОУН не чинила спротиву червоній армії, ба,навіть, допомагала, «стріляючи у спини» відступаючим полякам… що робило «в подяку» за це НКВС ми вже обговорювали, та збройного опору ОУНівці майже не чинили. Після звільнення з польської тюрми Бандера займався боротьбою за владу з Мельником та підготовкою до майбутньої війни Рейху та СРСР, про можливість якої вже ніхто не сумнівався. Після проголошення Акту 30 червня 1941 знов був ув’язнений і більше вже ніколи не повернувся до України. За цей період, як Ви говорите, він нічим не відзначився та й взагалі не брав участі у визвольних змаганнях. Після війни ж взагалі залишився всіма забутий та покинутий. Яким чином, по Вашому, ця людина стала особистим ворогом Хрущова? Чим можна було так «дістати» майбутнього керманича СРСР, щоб Бандері випала така «честь»??? Ну хоч стріляйте, але з Ваших коментарів, я це так і не зрозумів…

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 3

 
Неуважний
15 января, 2018 о 10:48 IP автора: 178.92.225.36
 

Парадокс , Доктор , як не дивно, заключається в тому, що Бандера дійсно всю війну просидів в Заксенхаузені, але все , що робили на Західній Україні в 1941 — 1950 роках Шухевич , Лебідь , Лкнкавський і інші члени Революційного Проводу ОУН (б ) пов;язувалося виключно з іменем Бандери , так як саме він був керівником новоствореної організації — ОУН (б). Його дисципліновані соратники ніколи не ставили під сумнів його роль як вождя організації , хоч він і був далеко від них і організацією практично не керував. Але вони самі обрали в 1940 році його на цю посаду і для них він був символом , фетішем ОУН. Саме таким його сприймав і Кремль , і Києв, які без розбору величали всіх учасників національно — визвольного руху виключно бандерівцями. А логіка тут проста і якраз нею керувався Микита Хрущов : щоб знищити рух і націоналістичне підпілля , його треба в першу чергу обезглавити і показати , що для спецслужб Кремля немає недосяжних цілей та осіб, де б вони не заховалися — в Мексіці чи в Мюнхені. Їх ліквідація , якщо вже рішення про неї було прийнято на самому високому рівні, була лише питанням часу. Ви ж не будете заперечувати, що Лев Троцький в 1940 році не представляв аж ніякої загрози для Сталіна і теж був таким собі фетішем зі славним революційним минулим , але ліквідувати його було для Сталіна , та і нового очільника НКВС Лаврентія Берії справою честі. Лев Давидович був запрограмований на одержання удара льодорубом по своїй голові. Ще раз наголошую , що за боротьбу з ОУН та УПА в 1945 — 1950 роках відповідав згідно своєї посади саме М. Хрущов, і на думку Кремля , робив він це не досить ефективно . От і затаїв Микита Сергійович в нетрях своєї душі злість на Бандеру . Та і » залізному Шуріку » треба було чимсь прославитися і показати, що те , що не вдалося зробити генералу Сєрову , під силу зробити мені. А особливо » дістав » Бандера Хрущова тим , що сидів у Мюнхені , але ж КОМАНДИ КАПІТУЛЮВАТИ І ПРИПИНИТИ СПРОТИВ проти Радянської влади структурам ОУН на Західній Україні він не давав , от і довелося наймогутнішій у світі у військовому відношенні державі на протязі 10 років , з 1945 по 1955 , ліквідовувати цей спротив.

Оцінити коментар Thumb up 4 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
16 января, 2018 о 14:28 IP автора: 37.55.187.118
 

Браво, Неуважний! Ну нарешті!!!
«… для них він був символом , фетішем ОУН. Саме таким його сприймав і Кремль…»
Саме це я й хотів від Вас почути. Я ж на цьому й наголошував: таким його вважали сучасники – друзі та вороги. А це багато чого вартує. Не за красиві ж очі його таким вважали: нікчемна та посередня людина навряд чи користувалася б повагою. А наші роздуми: заслуговує він на це, чи не заслуговує, взагалі втрачають будь який сенс.
А Троцький… а що Троцький? Його крім істориків, зараз хтось згадує?

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 3

 
Albrecht Dürer
16 января, 2018 о 15:10 IP автора: 178.94.82.70
 

Доктор Шпак, у відповідь на вашу репліку «А Троцький… а що Троцький? Його крім істориків, зараз хтось згадує?» — все ж дозвольте нагадати вам відому приказку.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 1

 
Неуважний
16 января, 2018 о 17:42 IP автора: 178.92.225.36
 

Браво — Бравісімо , Докторе ! Я бачу , що з першого разу Ви не все розумієте ! Особисто у мене це викликає подив. Це ж треба було мені витрачити скільки часу і зайняти місця на просторі «,
«Степ Ньюзу » , та ще й відволікати для консультацій відпочиваючого Ів, Ів. , щоб вбити Вам в голову цю очевидну істину, що до 1941 року Бандера був активним борцем , а потім , звичайно не за своєю волею , а виключно за волею історичних реалій та обставин , лише фетішем та символом. Іноді обставини бувають сильнішими за нас.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
17 января, 2018 о 09:56 IP автора: 37.55.187.118
 

Добродію Неуважний, от тільки не потрібно перекладати з хворої голови на здорову. Уважно перечитайте нашу «розмову». Я стверджую:«… у становленні Бандери як символу. Він таким став ще за життя…».
На це Ви заперечуєте: «За життя Бандера символом ніколи не був …».
А тепер порахуйте скільки мені знадобилося поставити запитань, щоб Ви таки визнали очевидне.

Оцінити коментар Thumb up 3 Палец вниз 3

 
Доктор Шпак
17 января, 2018 о 10:01 IP автора: 37.55.187.118
 

Dürer, а Вам відомо, що у Стародавній Греції побутувала приказка: «Бреше як ̶Т̶р̶о̶ц̶ь̶к̶и̶й̶ Геродот» ? ))
Дивно, чи не так, що знаного нами «отця історії» невдячні сучасники називали «батьком брехні».

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 2

 
Неуважний
17 января, 2018 о 10:40 IP автора: 178.92.225.36
 

Згоден з Вами , Докторе , у моїй публікації від 12 січня останнє речення треба читати в слідуючому контексті » За останні роки життя Бандера був лише символом і тому…….його стали потихеньку забувати «.Але ж я недаремно маю ніку » Неуважний «, і на відміну від Вас не маю звання Доктора історичних наук. Я лише простий смертний , який може іноді помилятися. Так що змиріть свою гординю і прийміть мої щирі вибачення за неуважність.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
17 января, 2018 о 15:16 IP автора: 37.55.187.118
 

Вибачення приймаються за умови якщо Ви припините навішувати, у властивій Вам манері, ярлики та вигадувати неіснуючі звання.
А щоб не плутати самоповагу з гординею, розпросіть про цю людську «якість» BIZmarkа — у Біблії про неї багато написано.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 4

 
Неуважний
17 января, 2018 о 17:51 IP автора: 178.92.225.36
 

Докторе ! То це Ваше право , приймати вибачення чи ні. ! Бачу , що я поспішив з цим, явно переоцінюючи Ваші людські якості.. От тільки » умови » мені висувати не треба , бо вони більше схожі на ультиматум.. Не бачу , щоб Ви мене десь перемогли і я в знак капітуляції викинув білий прапор.. Моя Вам порада — будьте більш толерантними.! Свої манери заради Ваших уподобань міняти абсолютно не збираюсь. Та і робити посередником і підсовувати мені для прикладу Бісмарка не треба..це якось і несерйозно і неетично.. Не думаю , що він давав Вам на це дозвіл. А використовувати людину «всліпу » заради своїх амбіцій вважаю справою негідною. Він сам по собі , я теж сам по собі і ВИ теж будьте самим собою і не займайтеся нікому не потрібним менторством. Особисто я в цьому ніякої потреби не маю.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 2

 
Доктор Шпак
17 января, 2018 о 19:07 IP автора: 37.55.187.118
 

«… будьте більш толерантними.!»

А тепер ще раз перечитайте свій коментар — переповнений толерантністю до краю))

«Свої манери заради Ваших уподобань міняти абсолютно не збираюсь»

Маєте на це повне право. Та чи багато знайдеться охочих спілкуватися з людиною, яка на кожному кроці демонструє неповагу до співрозмовника.
А Бісмарка я порадив, як знавця Біблії, не переслідуючи ніяких злих помислів. Якщо я його цим якимось чином образив, то прошу вибачення у шановного Канцлера.

Оцінити коментар Thumb up 2 Палец вниз 2

 
Неуважний
03 февраля, 2018 о 09:37 IP автора: 46.201.220.57
 

Уважаемый Доктор Шпак! В нашей дискуссии относительно статьи » Степан Бандера: долаючи міфи «, опубликованой в «СН » 8 января т.г. я в одном из своих комментариев ( от 10 января т.г. ) высказал следующую мысль : «…на мій погляд, подальша героїзація і міфологізація постаті Степана Бандери, який на це аж ніяк не заслуговує, дуже небезпечна для України в контексті неминучого погіршення відносин з нашим основним союзником по нашій асиміляції в Європі — Польшею…..» В свете последних решений польского Сейма, принявшего закон об уголовной ответственности за пропаганду бандеровской идеологии, не кажется ли Вам, что я все -таки был недалеко от истины ?

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
mangust
03 февраля, 2018 о 16:31 IP автора: 78.111.190.200
 

Неуважний,
Цей «прапор» буде перефарбовано. І не раз. В залежності від розстановки політичних сил.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
05 февраля, 2018 о 17:02 IP автора: 95.135.185.160
 

Каждая страна сама выбирает/признаёт своих героев. Ничего удивительного в том, что герои для одной страны в другой могут восприниматься как преступники. Тем более если эти страны соседи и не раз воевали между собой. Так, про преступления Армии Крайовой против украинцев, я думаю, рассказывать Вам не нужно. Преступники были с обеих сторон и об этом нужно говорить. А навешивать ярлык на все «бандеровскую идеологию» считаю неправильным. Но главное не опустится до уровня польского Сейма и не принимать зеркальные законы по этому поводу. Не думаю, что этот закон так уж сильно повлияет на наши отношения с поляками — мы сейчас как бы в одной лодке. Просто нужно оставить историю историкам, а не вмешивать её в политику, но к сожалению, этого не удаётся избегать в последнее время…

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Неуважний
05 февраля, 2018 о 18:26 IP автора: 46.201.220.57
 

А не поступить ли нам так же принципиально , как Государство Израиль , и хотя бы на некоторое время отозвать нашего посла ( Дещицу) из Варшавы в Киев для консультаций. Так в знак протеста делают все уважающие себя страны. А наши «вожди » скромно ограничиваются критикой поляков на своих страницах в соцсетях.Тем более , что поляки все перепутали , говорят о какой то » бандеровской идеологии » , которой как таковой не существует , есть только националистическая идеология. Согласен , что были и преступления Армии Крайовой , они умудрились уничтожить до 25 тыс. мирных украинцев. Но обратно же , наше руководство не решается поставить этот факт полякам в вину. Все скромничаем., а польские националисты во главе с Качинским , которые фактически правят страной , посчитали , что настал удобный момент перейти в наступление.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
Доктор Шпак
05 февраля, 2018 о 21:03 IP автора: 95.135.185.160
 

Безусловно нужно реагировать не только в Фейсбуке. Но я думаю мы найдем общий язык — у нас больше точек соприкосновения, чем у Польши с тем таки Израилем. Холокост для евреев — «священная корова» и они, думаю, дожмут поляков в этом вопросе. Что касается нас, то нужно брать пример с Германии и Франции, между ними в историческом прошлом было куда как побольше конфликтов. Думаю, нужно наконец-то поставить все точки над «Ї» и совместно осудить всех(!) совершавших преступления в период ВМВ, а не идти по пути взаимной єскалации.

Оцінити коментар Thumb up 0 Палец вниз 0

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)