ПРОДАМ Кіоск на Іванівському ринку. (Напроти магазина "Анушка")

099-052-21-89

Продамгриби Глива (Вішанка), а також грибні блоки

096-081-58-08

Продам 10-и кубову вертикальну бочку. Висота 5 м, та шнековий маслопрес

096-081-58-08

Продам будинок в смт Іванівка

050 758 29 27

Продам металевий кіоск в м'ясному ряду. Іванівський ринок

098-338-03-55,

РЕАЛИЗАЦИЯ новогодних подарков оптом и в розницу для школ и садиков. Огромный выбор! Магазин "Смак"

098-029-29-95,

Зніму! квартиру або кімнату у смт. Іванівка.

050-010-77-92.

Продам будинок 58 кв.м.смт Іванівка вулиця І.Франка, 35. Город 30 соток

096 252 67 92, 099 384 32 59

Продам пшеницю "КЛАРИСА". Дворічка. Строк посіву осінь-весна. 4 тис грн/1 т.

050-957-07-81

Виконаю будь-які будівельні роботи. смт Іванівка та район

068-794-72-99

ПРОДАМ будинок по вул Кібенка (Леніна)(0,27 га), 5 кімнат, літня кухня, госп. будівлі, пічне опалення, двір асфальтований та трикімнатну квартиру у центрі: котел твердого палива, перший поверх, 57,5 кв.м.

тел: 050 215 76 49

ЗАТОЧКА и ремонт пильных цепей бензо/ел пил. Продажа оригинальных цепей STIHL.:

(097) 952-30-37, (093) 142-64-36

ПРОДАМ магазин в пгт Ивановка.

+7(978)075-87-98 только viber

В Херсонській ОДА підтвердили факт гальмування децентралізації в ряді районів

Сьогодні відбулося засідання колегії Херсонської обласної державної адміністрації.

Основна тема, що обговорювалася на колегії це хід реформи місцевого самоврядування (Децентралізації) в районах області.

На колегії доповів  в.о. заступника голови облдержадміністрації Дмитро Бутрій, який повідомив, що наразі уже  направлено звернення обласної державної адміністрації до Центральної виборчої комісії про призначення перших виборів депутатів місцевої ради та відповідного місцевого голови по 10-ти об’єднаним громадам: Музиківській, Хрестівській, Каланчацькій, Асканія-Нова, Зеленопідській, Тавричанській, Чаплинській, Гладківській, Мирненській і Присиваській.

Процес добровільного об’єднання територіальних громад в області триває, але відмічено пасивність громад щодо їх об’єднання у ряді районів області, зокрема і в Іванівському, що є результатом недостатньої інформаційно-роз’яснювальної роботи з боку місцевих органів виконавчої влади.

Шановні колеги, якщо ви думаєте, що саботуючи процес децентралізації, ви збережете цим свої робочі місця, то ви помиляєтесь — я вам цього не гарантую, — звернувся голова облдержадміністрації Андрій Гордєєв до всіх представників РДА на засіданні.

Також він зазначив, що керівники районів гальмують не лише розвиток своїх районів, а й розвиток всього регіону.

За результатами засідання колегії буде здійснено аналіз наявних проблемних питань, що стримують процес добровільного об’єднання територіальних громад на відповідній території, та спільно з органами місцевого самоврядування визначено шляхи їх вирішення.

Нагадаємо, під час вчорашнього громадського слухання на тему об’єднання Іванівської територіальної громади, секретар Іванівської селищної ради Вікторія Щастлива заявила про тиск з боку невідомої установи який має на меті загальмувати процес децентралізації в Іванівському районі

По матеріалам  сайту ХОДА

Схожі матеріали

 

Коментарі: 77

Додати коментар »

 
 
Мишко
21 сентября, 2016 о 19:16 IP автора: 46.201.40.80
 

РоммммА — ти читаєш,те що друкуєш?
«відмічено пасивність громад» ——>>>> «що є результатом недостатньої інформаційно-роз’яснювальної роботи з боку місцевих органів виконавчої влади»
Це є плоди Ваших таємних (громадських) обговорень,на яких Ви збираєте «гальорку» тільки для проформи.в кількості 50 осіб заявляючи що то БУЛИ ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ.
Але ми маємо все ж надію,що твою писанину читають не тільки — «аудитория этого сайта люди в «возрасте»» — а й представники контролюючих органів області.

 
наталья
21 сентября, 2016 о 19:20 IP автора: 46.133.26.182
 

Видно когось зачепило добряче… У пушку рильце, що так реагуете?

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 19:26 IP автора: 46.201.40.80
 

Мишко — респэкт,таки сдал Роман шефа с патрохами.

 
admin
21 сентября, 2016 о 19:28 IP автора: 130.180.212.160
 

Ви ж теж уважно читайте:
«з боку місцевих органів виконавчої влади».
Стосовно таємних громадських слухань, то до Іванівки гріх скаржитися. Все відразу на сторінках СН.
А що ви знаєте про громадські слухання іншої громади, яку намагаються створити в районі?
Завтра опублікую новий матеріал по децентралізації там стільки цікавого і невідомого відкриється!

 
Мишко
21 сентября, 2016 о 19:42 IP автора: 46.201.40.80
 

Знаємо ми і про те, що ти завтра «наваяешь»,і деталі цього «дійства»,і про те,що ти тільки половину статті скопіював сюди з сайту ХОДА (чим,як на мою думку — викривив інформацію) з потрібною для ВАС інформацією.

 
admin
21 сентября, 2016 о 19:46 IP автора: 130.180.212.160
 

В низу публікації є лінк на джерело. Кожен може перейти і порівняти з оригіналом та зробити висновки чи викривив я інформацію.
Так, публікація урізана, але лише тому, що її більша частина навряд буде цікава аудиторії. Проте я не віднімаю права читача на об’єктивну інформацію, тому будь-ласка, читайте, порівнюйте, аналізуйте.

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 19:47 IP автора: 46.201.40.80
 

Місцеві органи виконавчої влади — ЭТО??? Просвети Рома,а то,чтойто старый стал,запамятовал — кто это,что это,кто они,и к кому относится с/рада???

 
admin
21 сентября, 2016 о 19:54 IP автора: 130.180.212.160
 

Селищна рада це орган місцевого самоврядування. Згадуємо шкільний курс права та основи права. Влада в державі ділиться на три гілки — Законодавчу (ВР), судову, та виконавчу (КМУ і всі підвідомчі структури).
Місцеве самоврядування не орган виконавчої влади, а лише виконує певні делеговані державою функції.

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 20:01 IP автора: 46.201.40.80
 

Да и здесь Вы за всё в ответе:
Повноваження[ред. • ред. код]
У розділі ІІ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виділені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сферах:

соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (ст. 27);
бюджету, фінансів та цін (ст. 28);
управління комунальною власністю (ст. 29);
житлово-комунального господарства (ст. 30);
будівництва (ст. 31);
освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту (ст. 32);
регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища (ст.33);
соціального захисту населення (ст. 34);
зовнішньоекономічної діяльності (ст. 35);
оборонної роботи (ст. 36);
вирішення питань адміністративно-територіального устрою (ст. 37);
забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (ст. 38);
відзначення державними нагородами, відзнаками Президента України та присвоєння почесних звань України (ст. 39).

 
admin
21 сентября, 2016 о 20:03 IP автора: 130.180.212.160
 

Все правильно он написал. Только как говорят в Одессе — это две большие разници.
Месные органы исполнительной власти и Исполнительные органы месного самоуправления. Это совершенно два разных субъекта.

 
admin
21 сентября, 2016 о 20:05 IP автора: 130.180.212.160
 

Повноваження органів місцевого самоврядування широкі, питань не має. Але в темі статті йдеться про органи виконавчої влади та безпосереднє звернення голови ОДА до голів РДА як керівників останніх в районах.

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 20:06 IP автора: 46.201.40.80
 

admin — Он написал? А ты еще кто? Секретут Ромы?

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 20:07 IP автора: 46.201.40.80
 

«до голів РДА як керівників останніх в районах.» — которого с б………….й и Вашей помощью у нас нет.К кому обращались-то? Кого жарить будут?

 
гость
21 сентября, 2016 о 20:30 IP автора: 178.93.9.233
 

Романе А не забагато на себе бере СН Я вважаю що громадські слухання проводяться для того щоб почути думку громади з приводу об»єднання а не просто донести до людей «бачення » В О Чи ти вважаєш інакше Те що було вчора в стінах сільради аж ніяким чином навіть з великими натяжками назвати громадськими слуханнями не можна Невже ві вважаєте що 50 жителів Іванівки мають право вирішувати долю 5000 громадян нашого населеного пункту А на колегіі говорилося про пасивність громад районів Я вважаю що не перепони з боку РДА( яка насправді є органом виконавчоі влади ) є причиною пасивності громад а саме не бажання селищноі ради зустрітися з людьми почути іх думку подискутувати з приводу об»єднання В О дуже мабуть не сподобалася попередня зустріч з громадою яка була влітку в ДК тому він і пішов іншим шляхом Боюся щоб це не стало для жителів Іванівки приводом для розчарування в ньому Адже не всі в Іванівці хочуть себе почувати бидлом з яким не треба совітуватися

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 20:34 IP автора: 46.201.40.80
 

гость — счас отмажется очередным бредом.
А ВО — глубоко н…………ь на людей,ведь ему достаточно тех,кто ему зад готов вылезать прилюдно.

 
admin
21 сентября, 2016 о 20:37 IP автора: 130.180.212.160
 

Я не візьму на себе право висловлювати офіційну позицію селищної ради з цього питання. Не моя компетенція, хоч я там і працюю.
Проте, згідно закону право на вирішення питання стосовно об’єднання дано депутатам та голові. Громадські слухання це орієнтир яким мають керуватися народні обранці. Весь вчорашній захід відбувся в рамках закону.
Повірте, якщо було б інакше то контролюючі органи не злізли б з селищної ради, тимпаче що все задокументовано та оприлюднено на сторінках СН.

 
Вася.
21 сентября, 2016 о 20:38 IP автора: 46.201.40.80
 

Я ж говорил

 
Михайловна
21 сентября, 2016 о 20:46 IP автора: 46.201.40.80
 

Комітет Верховної Ради роз’яснив:
Комітет звертає увагу, що призначаючи громадське обговорення сільський, селищний, міський голова повинен виходити з необхідності залучення якомога більшої кількості зацікавлених учасників, враховуючи організаційні можливості виконавчих органів ради, а також визначати такі строки проведення громадського обговорення, які б слугували гарантією реалізації права громадян на висловлення власної думки.

 
Михайловна
21 сентября, 2016 о 20:47 IP автора: 46.201.40.80
 

У нас же долю всіх — вирішує 50 чоловік.

 
гость
21 сентября, 2016 о 20:56 IP автора: 178.93.9.233
 

адмін Проте, згідно закону право на вирішення питання стосовно об’єднання дано депутатам та голові. Громадські слухання це орієнтир яким мають керуватися народні обранці. Весь вчорашній захід відбувся в рамках закону. Але ж для чогось весь цей цирк відбувся Напевно не все так просто шановний Романе Якби так було насправді то громадські слухання можна було б і не прводити взагалі Але чомусь вони проводились у всіх селах які дали згоду на об»єднання І замітьте проводилися насправді Люди були попередньо поінформовані на відміну від жителів Іванівки А об Іванівців В О вкотре витер ноги Невже ж Іванівці настільки байдужі і не мають власноі гідності

 
Вася
21 сентября, 2016 о 21:01 IP автора: 46.201.40.80
 

Кладовища та фонтани роблять свою «чорну» справу.

 
наталья
21 сентября, 2016 о 21:20 IP автора: 46.133.18.255
 

Тошно читать эту чушь. За версту воняет тупостью. Ни законов не знают, ни понимают даже о чем речь шла на этих слушаниях, зато воеи…. На таких дегенератов надо только Сталина.

 
Максимович
21 сентября, 2016 о 21:22 IP автора: 194.50.254.171
 

З кожним кроком В.О. втрачає свої позиції,але напевне більшість його мінусів це завдяки його секретарші яка своїми думками заводить його в блуд=).Кожен раз приходячи на сесію бачу що все менше і менше депутатів відходять від думки голови-секретаря,цим прикладом можна назвати друга В.О. яки з початку обрання депутатом був найближчим до оточення В.О. це Пав.е.ко,а тепер вони гризуться як кіт з собакою,Шотівська с-р була дужа задоволенна коли обрали В.О. головою,так що нехай В.О. подякує своєму секретарю за нові думки і нові ідеї

 
Гость
21 сентября, 2016 о 21:23 IP автора: 46.201.40.80
 

наталья — Эт верно — ВА с ВС уже б сидели,лет так по 15,с конфискацией меринов и бех.

 
няшка
21 сентября, 2016 о 21:24 IP автора: 46.133.18.255
 

Ну да, оно же шкребет, что попукать не удалось против. Обсуждают то чего не понимают до конца, цель просто облить грязью селищну раду.

 
народ
21 сентября, 2016 о 21:28 IP автора: 46.133.18.255
 

Когось секретар видно добре вжарила, раз неугодна. Сидила б тихо, така цяця була б. Молодец! Так держать!

 
светлана
21 сентября, 2016 о 21:53 IP автора: 46.133.252.254
 

Я была на громадских слушаниях. Было очень интересно, секретарь на самом деле умничка 2 часа вела заседание без бумажки без подсказки полностью завладела аудиторией. Действительно пример для многих. Из них с В.А. прекрасная команда. Они просто пашут как волы я это каждый день вижу, рвут в клочья врагов. Вот и задача недоброжилателей порвать сейчас их команду, посеять розбрат. Только никому это не удасться.

 
Вася,
21 сентября, 2016 о 21:57 IP автора: 46.201.40.80
 

Попочку для поцелуев не подставляла (ли)?

 
ирина
21 сентября, 2016 о 21:58 IP автора: 46.133.252.254
 

Мне нравится В.С. и никогда не нравилась. Но я после вчерашних обговорень поменяла мнение полностью. Нечего врать и обливать грязью — молодец. Бывшему секретарю далеко до ее потенциала. Конечно же эта женщина будет бесить многих, потому что она личность, а не марионетка.

 
саша
21 сентября, 2016 о 22:07 IP автора: 46.133.252.254
 

Дебелый очень сильный руководитель, но трудно бы ему пришлось без В.С. среди всего этого шакалья. Она же рвет всех за своего шефа, за его идею. Видно верно ему служит. И команду не плохую ему подобрала. Павленка порвали, сейчас даже на сесии не ходит. Видно стыдно в глаза Дебелому смотреть за то что подписи против него собирал. Пока люди не выбандюрили.

 
ирина
21 сентября, 2016 о 22:15 IP автора: 46.133.252.254
 

Я хотела написать не нравилась и сейчас тоже, но я признаю, что она сильная личность.

 
григоровна
21 сентября, 2016 о 22:30 IP автора: 46.133.164.237
 

От мени интересно, чи ти хто обсирають сами в жизни хоть щось провели? Впевнена що ни. А от обхаять перши. Нездари шакальйо яке питаеться падалью. Мероприятие шо вели дебелий с щасливой отличне. Вони хоть шось роблять в отличии от некоторых.

 
виталя
21 сентября, 2016 о 22:36 IP автора: 46.133.164.237
 

Согласен. Достало це шакальйо. Ви лучше подивиться шо Га….е…н…о вытворяе беспредел и вси мовчать. От дураки. Цю бабу щастливу доедають, а ту змию терплять. Придурки. Витка никому ничого плохого не зробила. Я не чув николи.

 
admin
21 сентября, 2016 о 23:18 IP автора: 130.180.210.222
 

Панове! Ви не забувайте про СН. Тут онлайн проходять такі слухання, що не снилися жодному в обговоренню в районі! Наприклад навіть це обговорення яке ми проводимо зараз, чим вам не громадські слухання по питанню об’єднання?
Якщо у вас є слушні зауваження говоріть. Ви ж прекрасно знаєте, що все читається і в тій чи іншій формі вийде на офіційний рівень.
Та біда в тому, що при всій ширині обговорення всім невдоволеним немає чого сказати чи зауважити по темі об’єднання. Вся дискусія зводиться до претензій селищній раді у організації слухань.
Якщо у вас цілком анонімно немає жодного слушного питання по темі громади, то де їм взятися в живу?

 
admin
21 сентября, 2016 о 23:24 IP автора: 130.180.210.222
 

Навіть більше того, ніщо не заважає вам вказати справжнє ім’я та висловити свої зауваження до проекту.
Гарантію даю, що буде реакція на зауваження і ніхто нікого не з’їсть, а корректно відповість та прийме до роботи ваші зауваження.

Навіть більше того, я готовий організувати онлайн конференцію з Дебелим, де ви зможете хоч анонімно, хоч неанонімно поставити свої питання по децентралізації. Думаю ми би з ним домовилися про організацію такої конференції.
Та от тільки біда одна. Питань немає. Одні претензії.
Нас не
запросили, нам не сказали, наші думки нікого не цікавлять…

 
admin
21 сентября, 2016 о 23:53 IP автора: 130.180.210.222
 

І ще.
На цьому сайті 12 тисяч читачів, кожен з яких приймає участь у обговоренні різних проектів селищної ради, які в свою чергу широко висвітлені.
Якщо історія знала більш масове обговорення якихось проектів на території району, ну тоді я просто не знаю як далі бути.

 
Максимович
22 сентября, 2016 о 06:50 IP автора: 194.50.254.171
 

Ха-ха-ха,прочитав комментарии аж смешно,вспомнил поздравление с днём рождения В.О.,когда в одно время все зашли и начали поздравлять В.О..И теперь снова та же ситуация зашли в 21.14 и начали через каждые 3-4 минуты защищать В.О. и В.С.Кстати как с-р съездили на концерт Океан Эльзы за счёт денег громады?

 
iванiвська правда
22 сентября, 2016 о 07:26 IP автора: 46.211.155.143
 

Знову Дебелята тактику поминяли,мабудь толпою пишуть..(трiшки на папу,трiшки на Вiту .Даже на неi не Вiкторiя Сергеiвна ,а Вiтка.Звiсно не нравиться)прогнали,шоб не так в очi кинулось.Насрали трошки на Павленка,да Гасаненко (щоб всi переключилися).А потiм пiд другими нiками будуть обсирать,як вона привикли (в глаза цiлують,а потiм обсирають.До речi в компанii вони теж так друг про друга.)И знову теги:Шакальйо,бабу Щасливу,марионетка…

 
Сергій
22 сентября, 2016 о 14:59 IP автора: 37.54.157.176
 

Доброго дня всім відвідувачам сайту. Я на протязі дуже довгого відрізку часу не наважувався вступати в дебати, але все таки вирішив поділитися своєю думкою. По перше пане Романе, я вже не дуже молода людина, ну і не зовсім «підстаркувата». Виходячи зі свого життєвого досвіду, відповім Вам на Ваш заклик підписуватися справжнім іменем слідуюче, нічого доброго тому громадянину України після оприлюднення свого справжнього імені не буде. Чому на слуханнях і сесії ніхто не оприлюднив ініціали тих, хто «тормозить» демократичні реформи в нашому районі. По друге пане Романе як на мене, то якось дуже односторонньо Ви висвітлюєте події Іванівки. Невже у нас добрими справами займається тільки селищна рада. По третє на Ваше — » я готовий організувати онлайн конференцію з Дебелим В.О.», я за обома руками, тільки без Вікторії Сергіївни, наодинці з головою селищної ради. В четверте пане Романе, Григоровна і Віталя не могли бути на мою думку різними людьми, прокоментую чому, тому що судячи з їхнього «орфографічного» тексту це одна і таж людина. Якщо Ви хочете подискутувати будь-ласка. На мою думку людина, яка робить так багато орфографічних помилок, не може так швидко написати коментар і відправити, якщо я не правий вибачте. Моє побажання читачам сайту — не ображайте один одного, ну що це за коментарі Вітька, Витка, це по перше люди, по друге посадові особи яких Ви обирали.

 
admin
22 сентября, 2016 о 15:15 IP автора: 178.93.41.5
 

Цілком можливо що під різними ніками пише одна людина і навпаки, під одним ніком пишуть декілька людей. Тут нічого не вдієш. Все на вибір читача. Звісно, що дуже не приємно коли один читач пише під різними ніками тим самим імітуючи бурхливу реакцію. Я сам такого не вітаю.

 
admin
22 сентября, 2016 о 15:19 IP автора: 178.93.41.5
 

«то якось дуже односторонньо»
Пане Сергію, я пишу про всі події які трапляються в районі і про які мені стало відомо, з принципу нейтральності.
Я розумію, що на сторінках цього видання здебільшого новини із селищної ради, проте, як я уже говорив, селищна рада генератор новин № 1 в районі.
Якщо у вас є цікаві теми із життя району не пов’язані з селищною радою, то пишіть мені, я з радістю їх опублікую.

 
Вірний
22 сентября, 2016 о 16:50 IP автора: 46.201.197.135
 

Аж смішно, реально!я не здивуюсь, якщо навіть всі ці коменти сама «Вітка» написала, а не «дебелята». Хто її там їсть? Кому її персона взагалі цікава?Більшість її на сміх підіймає через її поведінку!Це в її стилі себе підіймати вище хмар!Це її заповітна мрія перевершити Гас__нко! Вона ще в стінах РДА подругам розповідала, що «я така розумна, і вродлива, і сильна! якщо я захочу, то всіх за пояса заткну».Та щось бідкається, бідкається…і все не вдається!Повага та авторитет не інтригами і плітками здобувається, а добрими справами і відношенням до людей! Тут ВС ще працювати і працювати над собою, бо вроджену підступність, дволикість та меркантилізм не так просто подолати…А колишній секретар ради можливо й меше одіозних утопічних речей на сесіях проголошувала, проте до неї люди горнулися щирим серцем. Бо до добрих людей завжди тягнуться інші, як до вогника…
А стосовно обговорень і дотримання законів скажу окремо.Люди!Читайте щось, розбирайтеся, спілкуйтеся!В наш вік інформаційних технологій так легко нав’язати будь-яку думку, навіть, якщо вона і хибна!Майте своє бачення!Досить бути неосвіченим стадом!Якщо ви хочете реальних змін і в Іванівці, і в цілому в країні,цікавтесь законами, змінами, слухайте новини, спілкуйтеся з людьми з інших областей!Не слід думати, що все вирішиться саме собою!Для цього слід докладати зусиль!

 
внимательный
22 сентября, 2016 о 18:00 IP автора: 46.133.19.188
 

Екс голове Рда Бабуцкому не стоит прятаться под псевдонимом, а его неприязнь к Щастливой известна, ведь она не стала лизать зад ему и не приняла его супер-команду, от которой весь район страдает. А к Гасаненко не то что не стоит равняться, ее нужно обходить стороной и ,смотря на нее, всегда помнить, какой никогда не нужно быть.

 
Людмила
22 сентября, 2016 о 18:06 IP автора: 46.211.7.215
 

А кокой нужно быть?Такой как Дебелые?

 
василевский
22 сентября, 2016 о 18:07 IP автора: 46.133.19.188
 

Запугивая своих колег учителей и односельчан далеко не уедешь. А в это наш депутат обл.рады преуспела. Щастливой до нее в этом плане, ой как далеко….

 
ивановский
22 сентября, 2016 о 18:11 IP автора: 46.133.19.188
 

Как вообще можно сравнивать этих разных по возрасту и характеру женщин? И зачем о них вообще говорить, вы же этим их же и пиарите! Каждая по-своему примечательна, и не только они. В Ивановке есть и другие сильные, замечательные женщины.

 
Юрiй
22 сентября, 2016 о 18:27 IP автора: 46.211.153.227
 

Треба уже Бабуцького вспомнить..вiдволiкти всi пiдозри…Але ж Гасаненко Т. В. також не любыть Дебелий. А Вiкторiя Сергiевна надто себе любить,щоб написати щось на себе.А вам Людмила хочу сказати,що треба бути пiдлабузниками!!так як i Дебелi!!!Бачили наприклад: як простi бiднi люди попросили поставити сумку,при цьому був поцiлуй привiтний в щiчку(як це вони полюбляють робити)Оставивши сумку зi згодою господинi,вони вийшли .А господиня магазину сказала,що вже задовбали вони…А люди так i не здогадуютьсч,що це приемне привiтання було зовсiм не от душi…Ось таким треба бути..

 
Вася
22 сентября, 2016 о 19:36 IP автора: 95.133.135.43
 

«Навіть більше того, я готовий організувати онлайн конференцію з Дебелим» — ти вже це обіцяв,але мабуть вже забув.
І я підтримую Сергія — онлайн без секретаря,тоді буде цікаво послухати,а може й записати (для нащадків).

 
admin
22 сентября, 2016 о 19:38 IP автора: 130.180.208.74
 

Я пам’ятаю про те, що обіцяв.

 
Вася
22 сентября, 2016 о 20:08 IP автора: 95.133.135.43
 

В чому проблема?

 
admin
22 сентября, 2016 о 20:10 IP автора: 130.180.208.74
 

Та в тому, що підсуєчу людей, а питань не буде.

 
Вася
22 сентября, 2016 о 20:30 IP автора: 95.133.135.43
 

Самому не смішно?
Це ж елементарно робиться.

 
admin
22 сентября, 2016 о 20:33 IP автора: 130.180.208.74
 

В якому сенсі?

 
ямал
22 сентября, 2016 о 21:22 IP автора: 46.133.179.88
 

Говорить — не мешки ворочать. Наш мер не красноречив, это верно. И он не обезьяна, и не клоун, чтобы устраивать онлайн-эфиры, да и времени у него на ето нет. Его работу видно, как видно пустые разговоры некоторых. Двери поссоовета открыты для всех, кто хочет задать вопросы — пожалуйста. Это селищний голова, нужно понимать это. А насчет его жены…. Да вы тут уже обкакали всех покруче нее. Так что вы не в комп заглядывайте, а почаще в зеркало, а то и в церковь.

 
Вася
22 сентября, 2016 о 21:32 IP автора: 95.133.135.43
 

ямал — не дивлячись на твій «проросійський» нік прочитав весь бред ,нічого нового в принципі,кожен день ці оди строчуть,за виключенням одного — «а то и в церковь» — це в яку? До московсЬкого патріархату? До того «батИшке» який дароване на церкву вугілля (це один із прикладів,а ще є встановлення такси на обряди та багато іншого) — продає за «нал»?
Як на мій погляд — йому вже давно не місце в нашому селищі,давно потрібно було поклопотатися тому ж самому селищному голові про церкву у нас Київського патріархату.

 
анон.
22 сентября, 2016 о 21:35 IP автора: 46.211.0.66
 

Да в церковь почаще всем нам надо ходить,и женe,и детям ,меру и невесткам! все мы не безгрешные.

 
Вася
22 сентября, 2016 о 21:36 IP автора: 95.133.135.43
 

admin — в прямому.Чи мені все по пунктам розписувать? Ром — обіцяв зроби,не можеш/не хочеш/батько не дозволяє — так і скажи,не ліпи відмазки хоча б у цьому питанні.
Повторюю ще раз — раз для тебе не проблема онлайн-конференція? — то забезпечити її питаннями — зовсім нічого проблемного в цьому,треба тільки трішки поміркувати — і все вийде.

 
Вася
22 сентября, 2016 о 21:38 IP автора: 95.133.135.43
 

admin — як приклад для організації онлайн-конференції — візьми за основу «ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ» — там же все вийшло? Все по закону?

 
анон.
22 сентября, 2016 о 21:40 IP автора: 46.211.0.66
 

И не вам судить кому и в какое зеркало заглядывать…

 
пенсионеры ивановки
22 сентября, 2016 о 22:18 IP автора: 46.133.181.148
 

Жители ивановки требуют онлайн конференцию с мером! Мер каждый день ходит по ивановке, общается с людьми, а не прячется как бывший мкр. Подойти слабо что-ли? Идиоты и бездельники! Лопаты, сапы, грабли, мотыги в руки и срачи свои что за 10 лет наносили выгребать! У нас в ивановке рабочих рук не хватает, а вы только пи….ть горазды! Бегом работать на благо села! А то привыкли что мер вам жопы подтирает, гнидники ваши разгребает, а у вас еще язык поворачивается! Поднимайте жопы и работать давай, а ху…..е…..ты хреновы….. Пустышки.

 
admin
22 сентября, 2016 о 22:22 IP автора: 130.180.210.52
 

Вася. От які мені йому ставити питання? Звідкіль мені знати про що думають люди і які проблеми із життя Іванівки їм болять?
Ну це в же повний абсурд.
Було опитування на сайті, з питанням чи потрібна онлайн конференція з мером. Так там не те що питання, люди навіть не натиснули кнопку так чи ні. Про яку конференцію можна говорити?
Стосовно того щоб я сам придумав запитання для мера від народу, я таке навіть не можу уявити. Це як мінімум постановка в дусі прямої лінії Януковича з народом. Вибачте, але театральні постановки це не мій жанр. Є питання та запит в суспільстві на конференцію, ОК організуємо. Немає, так чим я тут можу допомогти?

 
анон.
22 сентября, 2016 о 22:34 IP автора: 46.211.3.187
 

Пенсионеры ивановки,дети ивановки ,молодь ивановки роботяги,защитники мера!!про конференцию говорили мирно спокойно,а тут таким напором и с таким наездом…гнидники не наши ,а как раз пенсионеров.А жопу себе подтирает.И если бы робочих не хватоло ,то их бы не увольняли (я имею в виду разно робочих)

 
анон.
22 сентября, 2016 о 22:39 IP автора: 46.211.3.187
 

Хотел бы посмотреть Карина как бы ты поработала на благо села?это тебе не пиво пить да других обосрать.

 
анон.
22 сентября, 2016 о 22:45 IP автора: 46.211.3.187
 

Вот молодец ,конечно,мер!!красивый фонтан,площадь тоже хорошо,приятно смотреть.люди уже сидят,вот только лавочки будуд летом под солнцем..А в 40 градусную жару под деревями раньше могли присесть , те же пенсионеры…надо что то придумать на лето..зонтик что ли..

 
пенсионеры ивановки
22 сентября, 2016 о 22:55 IP автора: 46.133.181.148
 

Господа обливающие грязью В.О.! Покажите мне человека, назовите имена людей, которым В.О. причинил зло? Обидел? Отказал в помощи? Не дал работу, кто обращался? Назовите хоть один день, чтобы в Ивановке что-то не делалось, стпоилось, вывозилось, проводилось? Покажите, назовите хоть один день, когда он не пришел на или опоздал на работу? Вы наверное забыли как екс мер в косовицу по месяцу на работу не показывался и где работала техника поссовета и кто на ней работал? Вы забыли? Твари вы неблагодарные….вот вы кто. Как выборы подделывались при бывшем мере вы забыли или не знали? И кто этим занимался? Дурачье вы! Вам его деньги, машины, жена покоя не дают? Так это все еще заслужить надо у бога, ребята!

 
анон.
22 сентября, 2016 о 23:08 IP автора: 46.211.3.187
 

Что то 3 пенсионеру обявились…2 и 3 молодци. .грамотно написанно. ..А вот 1 туповатый. ..

 
марина
22 сентября, 2016 о 23:12 IP автора: 46.133.181.148
 

Согласен с пенсионерами. Кстати секретарь, какая бы самовлюбленная не была, а у подьезда своего лад навела сама, никого не ждала. Так что не она, а с нее пример брать можно. Я каждый день мимо хожу и вижу, как возле общей ихней мусорки убирает, в отличии от других. А то что у них сильная отличная команда, понятно бесит многих. И имя это мое настоящее в отличии от многих. Гасаненко сколько работает, не разу на суботник не вышла, ни одного раза, задумайтесь. Зато Вика если надо в центре метлой гребет никого не стесняется. А вы с Га……ко сравниваете. Разные это люди. Слепые котята вы люди.

 
димонн
22 сентября, 2016 о 23:46 IP автора: 46.133.181.148
 

А ведь правду говорит.

 
Иван
23 сентября, 2016 о 06:58 IP автора: 194.50.254.171
 

марина,а кто входит в их команду?перечислите пожалуста,у меня друг работал от центра занятости,он 5 дней поработал,перехрестился как ушол,говорит с этими людьми не возможно работать,только присел,давай работай,вы посмотрите сколько работников поменяли,тот не так косит,тот много курит,тот ещё что то не так.

 
А.Н.
23 сентября, 2016 о 10:06 IP автора: 92.112.183.163
 

Иван, вы хоть бы не позорились своим комментарием, где это видано на работе сидеть и курить. Правильно делают, что гонят таких лентяев, у нас многие привыкли сидеть, ничего не делать, а заглядывать в чужие дворы, лить грязь и считать ихние деньги.

 
Вася.
23 сентября, 2016 о 12:10 IP автора: 95.133.135.43
 

admin — «Вибачте, але театральні постановки це не мій жанр.» — а содержать сайт ДебелыйНьюз твой жанр?

 
Іванівський
23 сентября, 2016 о 16:36 IP автора: 178.93.54.240
 

Хочу відповісти «Юрію». З чого Ви взяли, що Віктор Олексійович не любить Тетяну Василівну? Навпраки, вона йому дуже подобається, тим паче, Олексійович вміє помічати гарних жінок!

 
Спостережливий
23 сентября, 2016 о 16:38 IP автора: 178.93.54.240
 

Більше скажу! Більше всього, що він їй теж подобається, тому й скубуться так, що аж пір’я летить!!!

 
Ромчик
23 сентября, 2016 о 16:39 IP автора: 178.93.54.240
 

Та це точно. Одна — рижая бестия, друга — чорнява стерва. У нашого мера неординарний смак на жінок!

 
admin
23 сентября, 2016 о 17:15 IP автора: 78.111.187.173
 

Панове, давайте без цих штучок. Я розумію, що мова йде про публічних осіб, але є певні рамки. Вони хоч і публічні, але теж люди. Тому без різного роду образ. Далі всі коментарі подібного плану буду видаляти без попередження.

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)